خرید کفی طبی

0

هر فردی در زندگی برای یک بار هم که شده درد پا را تجربه کرده است. کفی طبی برای درمان درد های پا و محافظت از آن تجویز می شود. حتی برای افراد سالم هم کفی طبی نیاز است تا از بروز مشکلات آینده جلوگیری کند. انواعی از کفی طبی در بازار وجود دارد که توصیه می شود قبل از خرید با یک پزشک در مورد کفی کفش مشورت کنید. کفی های طبی انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی چند نمونه می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

انواع کفی طبی

انواع کفی طبی

کفی برای کف پای صاف : بسیاری از افراد به این بیماری مبتلا هستند و معمولا این مشکل مادرزادی است. این نوع از کفی نیمه سخت است و از فوم ساخته می شود و با پارچه، چرم و … درست می شود.

کفی برای جلو پا : افرادی که زیاد دچار زیر پنجه می شوند باید از این نوع کفی استفاده کنند. این کفی با استفاده از پد متاتارس باعث ایجاد فضای مناسب در جلوی پا می شود و فشار وارده به پا را کمتر می کند به این ترتیب پا به مرور زمان بهبود پیدا می کند.

کفی برای قوس پا :  در افرادی که دچار بیرون زدگی و افتادگی قوس پا هستند این کفی تجویز می شود. جنس کفی از دو نوع نرم و سخت است و برای درمان استخوان ناویکولر بسیار مناسب می باشد.

کفی برای آرتروز : افراد زیادی دچار التهاب در قسمت زانو و مچ هستند و این التهاب راه رفتن را برای بیمار سخت می کند. این کفی طبی با فنر فشار های وارده به مچ و زانو بیمار را کاهش می دهد و از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند. همچنین این کفی برای اصلاح زانو برخی از بیماران هم تجویز می شود.

علاوه بر موارد گفته شده حتما به جنس کفی هم توجه کنید. کفی های فومی، مخصوص ارتوپدی و …. جنس های مختلف کفی طبی هستند.کفی های ارتوپدی برای بدشکلی پا و افراد دیابتی مناسب هستند و کفی های فومی در سه دسته نرم، نیمه سخت و سخت طبقه بندی می شوند. همچنین طول کفی های طبی ممکن است به صورت کامل، نیم کامل و یا سه بعدی باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.