خرید کمپرسور هوا

0

در صنعت وسایل و دستگاه های گوناگونی وجود دارد که یکی از این وسایل مهم کپرسور باد است. اسم های دیگر کمپرسور باد: پمپ باد، کمپرسور هوا و پمپ هوا نیز می باشند. طریقه ی کار کمپرسور هوا تولید هوا با فشار زیاد می باشد که همه ی این کار ها در مخزن کمپرسور انجام میشود.

مشاهده قیمت و خرید

مهم‌ترین نکاتی که در خرید کمپرسور باید به آن توجه کرد 

مهم‌ترین نکاتی که در خرید کمپرسور باید به آن توجه کرد 

برای کار با کمپرسور به نکات زیر توجه کنید:

اگر میخواهید فشار هوا با فشار بیشتری تولید شود باید کمپرسوری با مخزن بزرگ تر تهیه کنید.
استفاده از کمپرسوری غیر متناسب با کار مضرراتی داد از جمله فشار آمدن بیش از حد به موتور دستگاه ، تلف شدن انرژی و…

کمپرسور باد به چه دردی میخورد؟

کمپرسور های باد در کارهای صنعتی و غیر صنعتی کاربرد دارد.
در خانه نیز برای باد کردن تویوپ، تایر، توپ، جارو برقی، یخچال، دوچرخه و… مورد استفاده است.
در صنایع میتوان از آن برای جا به جا کردن وسایل مکانیکی استفاده کرد مثلا برای باز کردن در اتوبوس کمپرسور باد را در کنار درب قرار داده و با یک دکمه و این دستگاه درب اتوبوس باز میشود.
در کارخانه جاتی که برق قطع است با استفاده از سیستم های پنوماتیکی و باد میتوان کار هایی از جمله بکس بادی ، رنگ پاش و… را انجام داد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع کمپرسور های بادی کدام است ؟

کمپرسور پیستونی

متداول ترین نوع کمپرسور است که در بخش های تولیدی و صنعتی مورد استفاده است.
بالاترین فشار باد در ین کمپرسور ۸ الی ۱۰ بار است که و در صورتی که تعداد مصرف کننده ها در یک کارخانه بیشتر شود نیازی به بالا بردن فشار نیست و باید ذخیره مخزن و سرعت باد را افزایش داد.
اگر تعداد مصرف کننده ها بالا و قصد استفاده از این نوع را در کارگاه های رنگ پاش داشتند باید از دو پیستونه استفاده کنند و باید از پمپ باد ۳۵۰ یا ۷۰۰ لیتری استفاده کنند.

کمپرسور اسکرو

بهترین گزینه به این منظور اگر میخواهخید در دقیقه بیشتر از ۱۰۰۰ لیتر باد مصرف کنید.
مانند نوع پیستونی فشار هوا خروجی آن ۸ الی ۱۰ است اما از حجم هوای آن از پیستونی بیشتر بوده و صدالی تولید کمتر دارد.

کمپرسور فشار قوی

در بسیاری از کارخانه هی دسته بندی و تولید بطری آب مورد استفاده است زیرا در این کارخانه ها فشار باد بسیار بالا مورد استفاده بوده و این فشار ۳۰ الی ۴۰ بار نیز میرسد و برای تولید آن از کمپرسور فشار قوی استفاده می کنند.
در کل خرید یک کمپرسور برای کارخانه جات صنعتی و غیر صنعتی لازم است و در خانه ها هم بکار میرود. در انتخاب یک کمپرسور با اندازه، قدرت، سرعت، فشار هوای، حجم مخزن و… مناسب برای کار خود دقت کنید.

مشاهده قیمت و خرید

بهترین کمپرسور بادفندکی ۲۰۲۰ کدام است ؟

کمپرسور باد فندکی که به آن مینی کمپرسور هم گفته می‌شود، یک ابزار پر کاربرد برای هر ماشین است. به طور کلی کمپرسور باد فندکی نمونه کوچکی از کمپرسور باد است که با یک موتور الکتریکی هوا را در یک سیلندر فشرده می کند.

کمپرسور باد فندکی یک ابزارهای پرکاربرد برای تعمیرات فوری ماشین است که دارای انواع مختلفی‌ست. از این ابزار برای تعمیر ماشین و تولید باد استفاده می‌شود. طراحی متفاوتی از این محصول در بازار وجود دارد که می‌توان هنگام خرید بهترین کمپرسور باد فندکی قدرت انتخاب بالایی داشته باشید.

کمپرسورهای باد فندکی قابل حمل هستند و برای جلوگیری از خرابی ماشین کنار جاده استفاده می‌شود. هنچنین می‌توان از آن برای تجهیزات ورزشی، تشک های هوایی و اسباب بازی های بادی استفاده کرد.

بیشتر کمپرسورهای باد فندکی به سوکت فندکی ۱۲ ولت که اکثر وسایل نقلیه وصل می‌شوند، به این معنی که از هر کجا می توانید با آن چیزی را باد کنید.

کمپرسورهای هوا با استفاده از پیستون و سیلندر کار می کنند. با روشن شدن دستگاه، فشار باعث تغییر هوا در مخزن می شود.

کاربرد کمپرسور فندکی

از کمپرسورهای هوا می توان برای کارهای مختلفی استفاده کرد. دستگاه های کمپرسورهای فندکی میزان قدرت متفاوتی دارند که همین موضوع نوع کاربرد آن را متفاوت میکند. انواع کمپرسورهای باد فندکی به باتری ماشین متصل میشوند و به همین خاطر در انواع اتومبیل قابل استفاده اند.

آنها می توانند هوا را برای پر کردن اشیاء مانند لاستیک یا اسباب بازی های استخر بادی تأمین کنند، یا می توانند برای ابزارهای عملیاتی منبع تغذیه کنند. خود کمپرسورها نسبت به سایر ابزارهای مشابه سبک تر هستند. همچنین ماندگاری بالایی دارند ، به نگهداری آسانی نیاز دارند و جابجایی آن راحت تر از سایر ماشین آلات قدیمی است.

خرید کمپرسور باد فندکی

خرید یک کمپرسور هوا، برای اولین بار، از بسیاری جهات می تواند چالش برانگیز باشد. کمپرسور هوا انرژی الکتریکی را به انرژی جنبشی قدرتمند تبدیل می کند. از کمپرسور هوا در کارخانه ها، گاراژها و حتی در خانه ها استفاده می‌شود. برای وسایلی که نیاز به تأمین مداوم حجم هوا دارند، کمپرسور هوا بسیار مفید است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.