خط کش تبلیغاتی

0

یکی از هدایای تبلیغاتی که میتوانید برای دیده شدن نام محصول خود از آن استفاده کنید خط کش تبلیغاتی است. خط کش تبلیغاتی هم مانند مداد و خودکار تبلیغاتی هزینه چندانی ندارد و یکی از راه های مقرون به صرفه برای تبلیغات شرکت و یا محصول شما است. خط کش تبلیغاتی راهکار مناسبی برای تبلیغات کارآمد است، زیرا همانطور که میدانید قشر وسیعی از جامعه را دانش اموزان و دانش جویان تشکیل میدهند و خط کش میتواند مورد استفاده بسیاری از آن ها باشد و همینطور در هر مقطع تحصیلی کارآمد است. پس میتوانید با چاپ کردن نام شرکت و محصول خود بر روی خط کش تبلیغاتی، تبلیغات تاثیر گذاری برای برند خود انجام دهید و بسیاری از افراد جامعه را در مورد محصول خود با خبر کنید.

چرا خط کش تبلیغاتی میتواند تبلیغ موثری باشد؟

چرا خط کش تبلیغاتی میتواند تبلیغ موثری باشد؟ خط کش تبلیغاتی هم مثل دیگر نوشت افزار ها مانند خودکار، مداد، خودنویس و … به گروه‌های خاصی از جامعه اختصاص ندارد و  تقریبا همه افراد جامعه ممکن است از آن استفاده کنند پس می‌توان آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی عمومی معرفی کرد.

همچنین اگر خط کش تبلیغاتی طراحی زیبایی داشته باشد بسیاری از کودکان که تحصیل را آغاز نکرده اند هم ممکن است آن را دوست داشته باشند. مانند خط کش هایی که مثل یک دستبند به دور دست میپیچد، که احتمالا در کودکی توسط شما هم مورد توجه قرار گرفته است.

معمولا یکی از لوازم اولیه که هنگام نزدیک شدن به فصل مدارس، دانش آموزان و دانشجویان به خرید آن اقدام میکنند خط کش ها هستند. علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، بسیاری از طراحان هم برای طراحی خود از خط کش استفاده میکنند. شما میتوانید خط کش تبلیغاتی مربوط به شرکت خود را با کیفیتی خوب طراحی کنید که همه این افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و خطوط مختلف را با مقیاس اندازه گیری دقیق رسم کنند و به این صورت نام محصول و شرکت شما توسط بسیاری از افراد دیده شود.

انواع خط کش های تبلیغاتی

از رنگ ها و طرح ها و همچنین جنس های مختلفی برای ساخت یک خط کش تبلیغاتی میتوانید استفاده کنید. جنس های مورد استفاده شامل: پلاستیکی، فلزی، چوبی و ژله‌ای هستند. خط کش فلزی نسبت به سایر جنس ها مقاومت و استحکام بیشتری دارد. خط کش پلاستیکی وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل است و باعث میشود کیف و جامدادی دانش آموزان سنگین نشود. اما اگر جنس پلاستیکی را برای خط کش تبلیغاتی خود انتخاب کردید حتما به رنگ آمیزی آن توجه ویژه ای بکنید و سعی کنید زیباترین رنگ آمیزی را برای آن انتخاب کنید که برای دانش آموزان جذابیت خاصی داشته باشد. خط کش ژله‌ای انعطاف پذیر است و در مقابل شکستن و ضربه استحکام بالایی دارد این خط کش را می توان مدت طولانی بدون شکستن یا خراب شدن استفاده کرد که یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین نوع خط کش در بین دانش آموزان می باشد. همچنین جنس چوبی هم میتواند از استحکام و زیبایی خاصی برخوردار باشد. اندازه ی خط کش تبلیغاتی معمولا بین ۲۰ سانتی متری و ۳۰ سانتی متری عرضه می‌شود.

لوگو و نام شرکت و محصول خود را بر روی خط کش چاپ کنید و در نمایشگاه ها یا مناسبت های مختلف به کودکان و یا محصلان هدیه بدهید. این کار میتواند برای بسیاری از خانواده ها ارزشمند باشد و مورد استقبلال بسیاری از کودکان و والدین آن ها واقع شود. با این کار نام محصول خود را در معرض دید قرار میدهید و آینده ی خوبی برای شرکت خود رقم میزنید.

خطکش تبلیغاتی چیست ؟

خطکش تبلیغاتی یکی دیگر از لوازم التحریرهای تبلیغاتی است که در اندازه های ۲۰ ، ۳۰ و ۵۰ سانتی متری در جنس های مختلف فلزی ، پلاستیک ، چوبی و… تولید میشوند.

خط کش ها یکی از لوازم الزامی برای دانش آموزان ، دانشجویان ، مهندسان و… است.

خط کش های تبلیغاتی میتوانند شکل هایی از جمله مستطیل ، گونیا ، نقاله و… را نیز داشته باشند.

انواع خط کش تبلیغاتی

خط کش پلاستیکی تبلیغاتی

خط کش های پلاستیکی تبلیغاتی دارای ویژگی از جمله تنوع بسیار زیاد ، قیمت مناسب ، رنگ و طرح بسیار گسترده میتوان نام برد. این خط کش در طرح های شفاف ، سفید و طرح دارد تولید میگردند.

خطکش ژله ای تبلیغاتی

خط کش های پلاستیکی ژله ای ، خطکش هایی هستند که علاوه بر دارا بودن مزایای خط کش های تبلیغاتی ، مشکل شکستگی خط کش های پلاستیکی را رفع کرده اند.

خطکش فلزی تبلیغاتی

خط کش فلزی دارای ویژگی هایی از جمله دوام بسیار بالا ، عدم شکستگی ، وزن کمتر میتوان اشاره کرد.

خط کش سه بعدی

این خطش ها از جنس پلاستیک هستند و با تغییر زاویه دید تصویر به صورت متحرک به نظر می آید.

قیمت خط کش های تبلیغاتی

خط کش های تبلیغاتی بسته به جنس ، طرح و اندازه قیمتی بین ۱ تا چند هزار تومان را دارد.

خط کش های تبلیغاتی روش مناسب و مقرون به صرفه ای جهت تبلیغات و برندسازی است که به واسطه استفاده زیاد در معرض دید افراد قرار دارد و تاثیر زیادی بر تبیلغات و برندسازی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.