چراغ قوه تبلیغاتی

0

چراغ قوه تبلیغاتی چیست؟

احتمالا از کودکی با چراغ قوه های پلاستیکی و اسباب بازی سرو کار داشته اید و این هدایای تبلیغاتی برای شما محبوب بوده است. اگر کلمه چراغ قوه را بخواهیم تعریف کنیم در واقع میتوان گفت منبع نوری سیار است که میتوانید آن را به هر مکان دلخواهی حمل کنید و از نور و روشنایی آن استفاده کنید، به خصوص در مکان هایی که هیچ  منبع نوری وجود ندارد.
چراغ قوه وسیله ای است که میتواند مورد نیاز هر فردی باشد و بهتر است هر شخصی همیشه آن را همراه خود داشته باشد زیرا در بعضی موارد میتواند بسیار کاربردی باشد. بنابراین چراغ قوه میتواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای معرفی برند و شرکت شما باشد.
انواع مختلفی از چراغ قوه ها با قدرت های نوری متفاوتی وجود دارند. دو نوع اصلی آن با جنس بدنه ی فلزی و پلاستیکی می باشد. بسته به شناختی که از مشتریان خود دارید میتوانید مقدار روشنایی و استحکام آن را انتخاب کنید. مثلا اگر مشتریانی که میخواهید چراغ قوه تبلیغاتی را به آن ها هدیه دهید شغلی صنعتی دارند که باعث میشود بخواهند از آن در شغل خود و در مواقع ضروری استفاده کنند، بهتر است بدنه چراغ قوه ی شما از جنس فلزی باشد. اما اگر آن را برای مصارف خانگی و ساده بخواهند میتوانید جنس بدنه چراغ قوه تبلیغاتی را پلاستیکی انتخاب کنید که از لحاظ هزینه هم به صرفه تر باشد.

فواید چراغ قوه به عنوان یک هدیه تبلیغاتی

فواید چراغ قوه به عنوان یک هدیه تبلیغاتی چراغ قوه ها هم در کنار هدایای تبلیغاتی دیجیتال دیگر مانند فلش مموری تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی نیز به گونه ای در دسته ی هدایای تبلیغاتی مدرن روز دنیا قرار میگیرند.
چراغ قوه یک وسیله کاربردی است که جزو مهمات ضروری در هنگام سفر، کوهنوردی، شکار و یا هر مکان دیگری است. این ضروری بودن در مکان های مختلف باعث میشود چراغ قوه تبلیغاتی شما توس مشتریان به مکان های مختلف حمل شود و لوگو و نام شرکت شما در دید افراد بیشتری قرا گیرد که باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد.
همچنین چراغ قوه ها یکی از مهمترین ابزارهای صنایع و شغل های مختلف بشمار می آیند. بطور مثال شغل هایی مانند تاسیسات و حراست از جمله مشاغلی می باشند که به چراغ قوه نیاز دارند. میدانید که هرچه هدیه تبلیغاتی شما کاربردی تر باشد، بازدهی آن بیشتر خواهد بود و موفقیت بیشتری برای شما به دنبال دارد.

تبلیغات بر روی چراغ قوه ها

برای اینکه تبلیغات شرکت خود را بر روی چراغ قوه ی تبلیغاتی ثبت کنید، باید لوگو و یا متن تبلیغاتی و نام شرکت خود را به اپراتور های شرکتی که میخواهید چراغ قوه را سفارش دهید ارائه دهید. در این صورت آن شرکت، برند شما را بصورت برچسب بر روی بدنه چراغ قوه حک می نماید. سعی کنید برای چراغ قوه ی تبلیغاتی خود از رنگ بندی و طراحی زیبایی استفاده کنیدکه توجه را بیشتر به سمت خودش جلب کند و همچنین لوگو و متن تبلیغاتی شما به وضوح دیده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.