راهنمای خرید تلفن بی‌سیم

0

داشتن یک تلفن بعنوان لوازم خانگی برای همه ی خانه ها لازم است ولی باید برای خرید تلفن بی سیم دقت کنید. آیا برای شما تا به حال پیش آمده تا بخواهید با تلفن صحبت کنید و کار دیگری انجام دهید یا در مکانی باشید که بخواهید تلفن صحبت کنید ولی تلفن در آن مکان نباشد؟ به همین منظور داشتن یک تلفن بی سیم بهترین گزینه است.

تلفن یکی از کالاهای اساسی هر خانه‌ای است. با پیشرفت علم، امروزه وجود یک تلفن بی‌سیم در هر خانه‌ای واجب است؛ چرا که می‌توانید به راحتی با تلفن حرف بزنید و در منزل یا محل کار خود به راحتی و بدون هیچ مشکلی جا به جا شوید. امروز قرار است که راجع به خرید یک تلفن بی‌سیم خوب با هم صحبت کنیم و تمام نکات مهم برای خرید آن را با هم به طور مفصل بررسی کنیم و پس از آن قیمت‌های این دستگاه را تا حد ممکن زیر ذره‌بین ببریم. پس با ما همراه شوید.

مشاهده قیمت و خرید

تلفن بی سیم چیست؟

تلفن بی سیم ترکیبی از گوشی موبایل و تلفن با سیم ثابت می باشد بطوری که بدون استفاده کردن از سیم و با استفاده از امواج رادیویی با دستگاه ثابت از تلفن استفاده کرد.

تلفن های بی سیم چه ویژگی هایی دارد؟

تلفن های بی سیم چه ویژگی هایی دارد؟

میزان مصرف باتری

برای اینکه بتوانید با گوشی بدون وصل شدن به پایه دستگاه کار کنید نیاز به باتری دارد و باتری آن را باید با پایه دستگاه آن شارژ کنید و هر چقدر این باتری قوی تر باشد میتوانید بیشتر با آن کار کنید.

در بعضی از تلفن های بی سیم ویژگی ذخیره کردن اسم نیز وجود دارد.

بلندگوی های دیجیتالی

این برای مواقعی است که نمی‌خواهید گوشی را در دست بگیرید ولی با آن کار کنید. مثلا برای کارمندان یا آشپزهایی که نمیتوانند تلفن را در دست بگیرند و صحبت کنند مورد نیاز است و بدون برداشتن تلفن میتوانید با مخاطب خود صحبت کنید.

داشتن منشی تلفنی

حالت سکوت در شب، ثبت اطلاعات شخصی، تکنولوژی دکت، راحتی کار، سیستم قفل کودک، اعلام زنگ بیداری، مقاوم در برابر آب یا ضربه و… از دیگر ویژگی های تلفن های بی سیم می باشد.
در کل خرید  تلفن بی سیم برای کسانی که میخواهند که بتوانند در هر جای خانه هم صحبت کنند و هم کارهای روزمره خود را انجام دهند لازم است. تلفن های بی سیم معمولا قیمتی بین حدودا ۵۰۰ تا حدودا ۲ میلیون را در کارکرد های مختلف دارند و با توجه به نیازتان میتوانید هر کدام را خریداری کنید.

مشاهده امکانات تلفن بی سیم

خرید تلفن بی سیم؛ چه ویژگی‌هایی باید چک شود؟ 

خرید تلفن بی سیم؛ چه ویژگی‌هایی باید چک شود؟ 

خرید یک تلفن بی‌سیم کار زیاد آسانی نیست و برای خرید آن حتما باید نکاتی را رعایت کنید؛ اما نگران نباشید چون ما این‌ جا هستیم تا به شما کمک کنیم. این نکات عبارتند از:

کالرآیدی تلفن بی سیم

شماره‌انداز یا کالرآیدی موضوع بسیار مهمی است. خیلی از تلفن‌های بی‌سیم، شماره شخصی که تماس گرفته را تنها نشان می‌دهند و بعضی از این تلفن‌ها تنها به صورت صوتی آن شماره را پخش می‌کنند. من پیشنهاد می‌کنم که کمی بیشتر هزینه کنید و تلفن بی‌سیمی را بخرید که بتواند هم به صورت صوتی شماره را پخش کند و هم به صورت دیداری بتوانید شماره را ببینید.

پیغام‌گیر تلفن بی سیم

خیلی اوقات پیش می‌آید که در منزل نباشیم و با ما تماس بگیرند؛ بهتر است که تلفن بی‌سیم ما دارای پیغام گیر باشد تا افراد برای ما پیغام بگذارند و ما وقتی که به منزل آمدیم، به پیغام‌های آن‌ها گوش کنیم.

قدرت باتری تلفن تلفن بی سیم

ما تلفن بی‌سیم را انتخاب می‌کنیم تا بتوانیم به راحتی جا به جا شویم و با تلفن صحبت کنیم. در نتیجه باید تلفن ما دارای باتری خوبی باشد تا برای مثال وقتی ما یک ساعت با تلفن صحبت می‌کنیم، وسط مکالمه شارژ آن تمام نشود و ما بتوانیم راحت صحبت کنیم. در نتیجه در هنگام خرید تلفن بی‌سیم، حتما میزان شارژدهی مکالمه آن را زیر نظر داشته باشید.

پیجر تلفن تلفن بی سیم

پیجر تلفن همراه باعث می‌شود که گوشی تلفن شما هیچ‌وقت گم نشود. با زدن یک دکمه روی پایه شارژر تلفن، از گوشی آن در هر جایی که باشد، صدایی می‌آید و ما می‌توانیم به راحتی آن را پیدا کنیم.

پایه شارژر تلفن بی‌سیم تلفن بی سیم

دقت کنید که وقتی برق نباشد تلفن‌های بی‌سیم دیگر کاربردی ندارند. پس بهتر است که تلفن بی‌سیمی را خریداری کنید که روی پایه شارژر آن نیز دکمه‌هایی برای پاسخگویی به تماس‌ها وجود داشته باشد تا در این مواقع از آن استفاده کنید.

تعداد گوشی تلفن بی سیم

خیلی از افراد خانه‌های چند صد متری دارند. پیشنهاد ما به این افراد این است که تلفن بی‌سیم با چند گوشی خریداری کنند تا بتوانند به راحتی در هر جایی از منزل یا محل کار از آن استفاده کنند.

قیمت و کیفیت محصول تلفن بی سیم

مثل همیشه ما روی کیفیت محصول تاکید می‌کنیم؛ چرا که با کمی هزینه بیشتر می‌توانید کالایی با کیفیت بالاتر خریداری کنید. پس هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت پایین یک کالا نکنید! همیشه نیز سعی کنید به سراغ کالاهایی از برند‌های معروف بروید تا حداقل خیال شما از خدمات پس از فروش آن‌ها راحت باشد.

مشاهده قیمت تلفن بی سیم

بهترین برندهای تلفن بی سیم کدام است؟ 

برندهای خوب و معتبر در حوزه تلفن بی‌سیم عبارتند از:

قیمت انواع تلفن بی‌سیم در بازار چقدر است ؟ 

قیمت انواع تلفن بی‌سیم در بازار چقدر است ؟ 

در بخش قبلی با هم نکات مهم برای خرید یک تلفن بی‌سیم را کامل بررسی کردیم و حال نوبت به بررسی قیمت این کالا در بازار رسیده‌است.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

ارزان‌ترین تلفن بی‌سیم در بازار کدام است؟ 

ارزان‌ترین تلفن بی‌سیم در بازار از برند تامسون است. قابلیت اتصال به دیوار را ندارد. کالرآیدی دارد. شارژدهی مکالمه آن ۹ ساعت است. قابلیت مکالمه از طریق پایه دستگاه وجود ندارد. دارای یک گوشی است. قیمت این کالا چهارصد و نود هزار تومان است!

تلفن بی‌سیم ارزان بعدی از برند وی تک است. کالر آیدی دارد. شارژدهی مکالمه آن ۱۰ ساعت است. دارای تنها یک گوشی است. قیمت این کالا ششصد و سی هزار تومان است!

مشاهده ارزان تلفن بی سیم

پرفروش‌ترین تلفن بی‌سیم‌های بازار کدام است؟ 

پرفروش‌ترین تلفن بی‌سیم‌های بازار از برند پاناسونیک هستند. یکی از آن‌ها کالر آیدی دارد. قابلیت شارژدهی مکالمه آن ۵ ساعت است. قابلیت مکالمه با پایه دستگاه وجود ندارد. قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. دارای یک گوشی است. قیمت این کالا نهصد هزار تومان است.

تلفن پاناسونیک دیگر، کالر آیدی دارد. قابلیت مکالمه با پایه آن وجود ندارد. قدرت شارژدهی مکالمه آن ۱۰ ساعت است. دارای یک گوشی است. قیمت این کالا یک میلیون و چهل هزار تومان است.

مشاهده پرفروش ترین تلفن بی سیم

گران‌ترین تلفن بی‌سیم بازار کدام است؟ 

گران‌ترین تلفن بی‌سیم بازار از برند پاناسونیک است. دارای دو گوشی است. قابلیت اتصال به دیوار ندارد. کالر آیدی دارد. قدرت شارژدهی مکالمه آن ۱۰ ساعت است. قابلیت مکالمه با پایه دستگاه نیز وجود دارد. قیمت این کالا واقعا بالاست. قیمت آن ده میلیون تومان است!!

تلفن بی‌سیم گران بعدی باز هم از برند پاناسونیک است. دارای یک گوشی است. کالر آیدی دارد. قابلیت مکالمه با پایه دستگاه وجود دارد. قابلیت اتصال به دیوار را ندارد. قیمت آن نه میلیون و ششصد و چهل هزار تومان است.

خرید تلفن بی سیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.