راهنمای خرید تلفن رومیزی

0

امروزه با وجود تلفن همراه، هنوز یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی، تلفن منازل و شرکت‌ها است و هنوز هیچ چیزی جایگزین آن نشده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید با وجود این همه تنوع دچار سردرگمی شوید و مقداری گیج شوید. ما در این بخش قصد داریم شما را در خرید یک تلفن ثابت (رومیزی) مناسب راهنمایی کنیم و پس از آن تعدادی از قیمت ها را برای شما بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

مشاهده قیمت و خرید

راهنمای خرید تلفن رومیزی 

راهنمای خرید تلفن رومیزی 

برای خرید تلفن رومیزی مناسب یا ثابت نکاتی وجود دارد که حتما باید بدانید و آن‌ها را رعایت کنید. این نکات عبارتد از:

۱) کالرآیدی: شماره‌انداز یا کالرآیدی موضوع بسیار مهمی است. خیلی از تلفن‌ها، شماره شخصی که تماس گرفته را تنها نشان می‌دهند و بعضی از این تلفن‌ها تنها به صورت صوتی آن شماره را پخش می‌کنند. من پیشنهاد می‌کنم که کمی بیشتر هزینه کنید و تلفن بی‌سیمی را بخرید که بتواند هم به صورت صوتی شماره را پخش کند و هم به صورت دیداری بتوانید شماره را ببینید. البته تلفن‌هایی نیز وجود دارند که به طور کل فاقد کالر آیدی هستند و اصلا پیشنهاد نمی‌شوند.

۲) پیغام‌گیر: خیلی اوقات پیش می‌آید که در منزل نباشیم و با ما تماس بگیرند؛ بهتر است که تلفن بی‌سیم ما دارای پیغام گیر باشد تا افراد برای ما پیغام بگذارند و ما وقتی که به منزل آمدیم، به پیغام‌های آن‌ها گوش کنیم.

۳) قابلیت نصب بر روی دیوار: خیلی از افراد در منزل یا محل کار ترجیح می‌دهند که تلفن فضایی را روی میز اشغال نکند و برای همین آن را روی دیوار نصب می‌کنند. همه تلفن‌ها این قابلیت را ندارند اما تعدادی از آن‌ها دارای این قابلیت هستند.

۴) قابلیت تکرار شماره‌گیری در صورت اشغال بودن: این مورد شاید عجیب باشد. برای همه ما پیش آمده که بخواهیم با یک شرکت که خط‌های تلفن آن همیشه مشغول هستند ارتباط برقرار کنیم. این مورد این امکان را به ما می‌دهد که ما یک بار شماره را وارد کنیم و پس از آن خود تلفن آن قدر شماره را می‌گیرد تا یک نفر پاسخ دهد و دیگر بوق اشغالی وجود نداشته باشد.

۵) قیمت و کیفیت محصول: مثل همیشه ما روی کیفیت محصول تاکید می‌کنیم؛ چرا که با کمی هزینه بیشتر می‌توانید کالایی با کیفیت بالاتر خریداری کنید. پس هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت پایین یک کالا نکنید! همیشه نیز سعی کنید به سراغ کالاهایی از برند‌های معروف بروید تا حداقل خیال شما از خدمات پس از فروش آن‌ها راحت باشد.

معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای تلفن رومیزی در ایران

از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای تلفن رومیزی در ایران می‌توان به پاناسونیک اشاره کرد.

قیمت انواع تلفن رومیزی در بازار

در بخش قبلی با هم نکات مهم برای خرید یک تلفن رومیزی را بررسی کردیم. حال نوبت به آن رسیده است که به سراغ بررسی قیمت این کالا در بازار برویم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

ارزان‌ترین تلفن بازار کدام است ؟

ارزان‌ترین تلفن بازار، از برند لیبوس است. قابلیت اتصال به دیوار دارد. کالر آیدی دارد. قابلیت تکرار شماره گیری در صورت اشغال بودن را دارد. قیمت این تلفن نازک و زشت، یکصد و پنجاه و هفت هزار تومان است.

تلفن ارزان بعدی، باز هم از برند لیبوس است. این مدل هم واقعا مثل مدل قبلی نازک و زشت است. تمام موارد تلفن قبلی را دارد و تنها به علت یک تغییر کوچک درظاهر این تلفن قیمت آن را هشت هزار تومان گران‌تر کرده‌اند و قیمت آن یکصد و شصت و پنج هزار تومان است.

پرفروش‌ترین تلفن بازار کدام است ؟

پرفروش‌ترین تلفن بازار از برند پاناسونیک است. دارای دو رنگ سفید و مشکی است. قابلیت اتصال به دیوار دارد. کالر آیدی ندارد. قابلیت خاصی ندارد و یک تلفن معمولی است اما چون از برند پاناسونیک است قطعا طول عمر بالایی دارد. قیمت آن سیصد و بیست و دو هزار تومان است.

تلفن پرفروش بعدی، باز هم از برند پاناسونیک است. در دو رنگ سفید و مشکی وجود دارد. کالر آیدی دارد. کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. قیمت این تلفن چهارصد و پنجاه هزار تومان است.

گران‌ترین نلفن رومیزی بازار کدام است ؟

گران‌ترین نلفن رومیزی بازار، تلفن تحت شبکه گرنداستریم است. نمایشگر هشت اینچی لمسی دارد. دارای کالر آیدی است. قابلیت کنفرانس دارد. قیمت این تلفن به طرز عجیبی بالاست! قیمت آن سیزده میلیون و هفتصد هزار تومان است!!!

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.