راهنمای خرید ویلچر

0

چگونه یک صندلی چرخدار یا ویلچر مناسبی را انتخاب کنیم؟

افراد وقت زیادی را صرف تحقیق برای خرید صندلی چرخدار مناسب می کنند. آنچه معمولاً در هنگام خرید ویلچر، به ذهن خطور می کند راحتی، قیمت و کمک به رفع نیازهای روزمره است.

مشاهده انواع ویلچر

صندلی‌های چرخدار دستی یکی از پرفروشترین لوازم پزشکی و از متداول ترین نوع ویلچر هستند. عرض صندلی آن بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر بوده و از پشتی‌های ثابت و جدا شونده ای برخوردار است. در ضمن بیشتر آنها با قاب های فولادی ساخته می شوند و می توانند یک انتخاب تحرک اقتصادی و سازگار باشند. همه صندلی های چرخدار استاندارد می‌توانند حداکثر ۱۱۳ کیلوگرم را پشتیبانی کنند. البته انواع دیگری از صندلی‌های چرخدار در بازار موجودند:

  • صندلی های چرخدار ارگونومیک
  • صندلی های چرخدار فوق العاده سبک
  • صندلی های چرخدار سبک
  • صندلی های چرخدار حمل و نقل
  • صندلی های چرخدار تکیه دار
  • صندلی چرخدار شیب دار
  • صندلی های چرخدار فعال یا ورزشی
  • صندلی چرخدار کودکان

مشاهده قیمت ویلچر

نکات مهم در هنگام خرید ویلچر

نکات مهم در هنگام خرید ویلچر

اولین چیزی که باید هنگام جستجوی صندلی چرخدار به آن توجه کنید، عرض صندلی است. صندلی های چرخدار کودکان به طور متوسط ​​عرض صندلی های صندلی چرخدار ۱۴ اینچ دارند ، در حالی که سری صندلی های چرخدار Bariatric عرض صندلی های حداکثر ۳۰ اینچ را فراهم می کند.

عمق صندلی ویلچر از جلو به عقب صندلی اندازه گیری می شود. برای آگاهی از عمق مناسب صندلی چرخدار، باید هنگام نشستن صاف از پشت لگن کاربر تا پشت استخوان او را اندازه بگیرید.

بسته به نیاز کاربر به صندلی چرخدار، تعیین اینکه آیا پاهای او آویزان است یا اینکه پاهایشان را روی زمین می کشد ، مهم است.  در حقیقت ارتفاع صندلی تا کف نباید بسیار زیاد یا خیلی کم باشد.

صندلی های چرخدار ایستاده دارای درایو مجهز به سیستم الکتریکی و موقعیت های مختلف از حالت نشستن تا حالت ایستاده و زاویه هایی بینابینی برای انجام کارهای روزمره هستند. اکثر صندلی های چرخدار ایستاده دارای یک کنترلر جوی استیک هستند که به کاربر امکان می دهد تا در حالت ایستاده رانندگی کند.

خرید ویلچر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.