راهنمای خرید ریش تراش

0

برای اینکه روند تصمیم گیری شما در هنگام خرید لوازم آرایشی مانند ریش تراش ساده تر شود؛ در اینجا راهنمای خرید ریش تراش به اختصار آورده شده است. در اولین قدم باید به این موضوع توجه داشته باشید که آن دسته از ریش تراش های برقی را انتخاب کنید که در دو شرایط خشک و مرطوب قابل استفاده باشند. تمیز نگه داشتن دستگاه و تیغه مهم است بنابراین، بهتر است آن دستگاهی را انتخاب کنید که کاملا ضد آب باشد و به راحتی شستشو شود.

در قدم بعدی ریشی تراش با سر محافظ، ضد اصطکاک و گرد که با خطوط صورت شما سازگار است را انتخاب کنید. این ویژگی باعث جلوگیری از ایجاد بریدگی و پوسته پوسته شدن پوست شده و برای آرایش ریش و سبیل بسیار مناسب است. در ضمن بهتر است که آن ریش تراش برقی را انتخاب کنید که در آن تراشنده و موبر تعبیه شده باشد.

مشاهده قیمت ریش تراش

راهنمای خرید ریش تراش

به سراغ دستگاه اصلاحی بروید که بتوان یک شبه آن را شارژ کرد و سپس از آن بدون سیم برای اصلاح های متعدد استفاده کرد. نشانگر باتری باید زمان شارژ بعدی را به شما هشدار دهد.

با وجود تعداد محصولات زیاد اصلاح موجود، اگر پوست خاصی دارید که مستعد هر نوع تحریک است، انتخاب تیغه مناسب می تواند مشکلات اصلاح شما را کاهش دهد. همه ما می دانیم که دو نوع تیغ برای اصلاح وجود دارد: تیغ سنتی یا تیغ برقی.

تیغ های سنتی، تیغ هایی یکبار مصرف ارزان و راحت هستند؛ اما کیفیت پایینی دارند که می توانند پوست شما را تحریک کنند. در ایده آل ترین حالت، اگر موهای درشتی مانند موهای صورت یا موهای نزدیک ناحیه بیکینی را می تراشید شما باید بعد از هر پنج تا هفت بار استفاده تیغ خود را عوض کنید. اگر پوست حساس یا موهای ضخیمی دارید، از ریش تراش برقی به جای یکبار مصرف انتخاب کنید. هنگام استفاده از این نوع تیغ ها، حتما از ژل یا کرم اصلاح استفاده کنید تا پوست شما خشک نشود. در ضمن خیالتان راحت باشد که ریش تراش های جدید به عنوان یک بافر بین پوست و تیغ شما عمل می کنند و احتمال جوش، خارش، پوسته پوسته شدن و یا تحریک را کاهش می دهند.

خرید ریش تراش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.