خرید خود تراش ژیلت

0

استفاده از تیغ مناسب برای اصلاح بسیار مهم است. تیغ های سنتی با ریسک هایی مانند بریده شدن، ایجاد حساسیت و نازک شدن پوست همراه هستند. ما به شما، خود تراش ژیلت را پیشنهاد می کنیم. به طور کلی تیغ های خود تراش ژیلت برای پوست های حساس طراحی شده اند. این تیغ ​می تواند از سوختگی و ایجاد آکنه های پوستی جلوگیری کند. به علاوه افرادی که به تازگی به سن اصلاح رسیده اند راحت تر می توانند از خود تراش ژیلت استفاده کنند. خود تراش ژیلت برای داشتن یک اصلاح بی دغدغه و با پنج تیغه ضد اصطکاک ساخته شده است که هر مویی را تقریبا به طور کامل، محو می کند. همچنین فناوری FlexBall  موجود در دسته تیغ باعث شده که برای حرکت در تمام قسمت های صورت ایده آل باشد.

مشاهده قیمت و خرید

راهنمای خرید خود تراش ژیلت

راهنمای خرید خود تراش ژیلت

اما سوال اصلی این جا مطرح می شود که از میان انواع خود تراش ژیلت، کدام یک برای ما مناسب تر است؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. در هنگام خرید تیغ های ژیلت، به موارد زیر توجه کنید و بعد از آن روی بسته را بخوانید. بر روی هر بسته ژیلت اطلاعات کاملی درباره خصوصیات محصول وجود دارد که انتخاب را برای شما آسان تر خواهد ساخت.

  • شکل و اندازه صورت شما چقدر است؟
  • نوع بافت پوست شما چگونه است؟چرب، معمولی، خشک؟
  • نوع ریش یا موی صورت شما چگونه است؟ ضخیم، کرکی، معمولی؟
  • سبک اصلاح انتخابی شما چگونه است؟
  • و…

البته خیلی از افراد اذعان می کنند که هیچ روش صحیحی برای تراشیدن مو وجود ندارد و حتی هیچ تیغ «کاملا مناسبی برای این کار» وجود ندارد. چرا که هر مردی با سبک خاصی صورت خود را اصلاح می کند.

ما به شما این خبر خوب را می دهیم که خود تراش ژیلت Gillette Fusion به همه این امکان را می دهد که ابزار اصلاح خود را بر اساس علایق خودشان تنظیم کنند. طیف متنوعی از دسته های ژیلت فیوژن و شارژرهای پره ای برای انتخاب وجود دارد و هر کارتریج ژیلت از خانواده فیوژن با هر دسته تیغ خانواده فیوژن متناسب است. بنابراین می توانید اصلاح را بر اساس نوع پوست و سایر تنظیمات شخصی خود انجام دهید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.