خرید حمام التراسونیک

0

حمام التراسونیک یک ظرف برای پاک کردن تجهیزات، ضد عفونی کردن وسایل مختلف، تمیز کردن ابزار های جراحی و دندانپزشکی، طلا و جواهر سازی، داروسازی، ساعت سازی، خودرو سازی، ضد عفونی کردن و ده ها موارد دیگر است. جنس این ظرف معمولا از فلز است و داخل آن با آب پر می شود. همچنین این دستگاه سیگنال و امواج هایی ایجاد می کند که در ادامه بررسی می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید حمام التراسونیک

نکاتی برای خرید حمام التراسونیک

اولین نکته ای برای انتخاب حمام التراسونیک باید در نظر بگیرید، ظرفیت آن است. برای مثال اگر شما دندانپزشک هستید، اطمینان حاصل کنید که تمام وسایل شما به طور کامل در مایع داخل محفظه غوطه ور می شوند یا خیر. حمام التراسونیک در مدل ها و اندازه های مختلف وجود دارد که با لیتر این اندازه مشخص می شوند. ظرفیت ها از یک لیتر شروع می شود و حدودا تا ۳۰۰ لیتر هم ادامه پیدا می کند. جنس مخزن شست و شو هم بهتر است از استیل باشد. استیل در برابر خوردگی مقاوم است و معمولا خط و خش نمی گیرد و مقاومت خوبی در برابر گرما دارد.

بیشتر حمام های التراسونیک برای تمیز کردن نیاز به فرکانس ۳۷ تا ۴۵ کیلو هرتز دارند. ولی در ابزار های شکننده تر ممکن است به فرکانسی در حدود ۸۰ کیلو هرتز هم نیاز باشد. به طور معمول فرکانس های پایین شست و شوی قوی ارائه می دهند و فرکانس های بالا برای لوازم حساس مناسب ترند.

محلول شست و شو دهنده حمام التراسونیک یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. محلول های مخصوص می تواند با کاهش کشش آب مواد را مرطوب کنند و روی آن تاثیر بگذارند. محلول های آبی قدرت کمی در فرایند شست و شو و حذف آلودگی ها دارد. همچنین اگر محلول های خریداری شده به صورت گرم استفاده شود قدرت پاک کنندگی آن افزایش می یابد.

تایمر،عمل جارو کردن، حالت دگا و داشتن تنظیمات تغییرات دما از دیگر امکانات حمام های التراسونیک است. که می تواند کار کردن شما با این دستگاه را آسان تر کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.