ساخت اسلایم؛ چرا بهترین بازی آموزشی ساخت اسلایم است؟

0

خرید اسباب بازی خصوصا اسباب بازی آموزشی محبوب زیادی در بازار هست که اسلایم یکی از این بازی هاست. در طول چند سال گذشته، بازی ساخت اسلایم در میان افراد بسیار محبوب شده است و در میان کودکان نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی راجع به این خرید بازی آموزشی ساخت اسلایم در اختیارتان بگذاریم. پس همراه ما باشید.

مشاهده قیمت ساخت اسلایم

بازی آموزشی اسلایم چیست؟

بازی آموزشی اسلایم چیست؟

اسلایم که در میان افراد با عنوان خمیر جادویی مشهور است یک ماده ژله ای است که حالتی بین مایع و جامد دارد و به کودکان اجازه می دهد طرح ها و شکل های مختلفی با آن بسازند. استفاده از اسلایم و بازی با آن می تواند بهترین روش برای پرورش خلاقیت در کودکان باشد.

 چرا مردم عاشق اسلایم هستند؟

دلایل بسیار زیادی برای محبوبیت این خمیر جادویی وجود دارد. از آنجایی که شکل دادن به این خمیر بسیار ساده و آسان است،‌ خیلی ها عاشقش می شوند. کافیست یک تکه از این خمیر ژله ای را در دست بگیرید و آن را محکم فشار دهید. همین فشار دادن ها کافیست تا استرسی که در درون تان می جوشد را رها کنید و بیشتر از قبل آرامشی که به دنبالش بودید را به دست آورید.

کودکان نیز بازی با اسلایم را به سایر بازی ها ترجیح می دهند. این موضوع بدین خاطر است که کار با آن لذت بخش است و به راحتی می توان آن را به این طرف و آن طرف کشید. در کسری از ثانیه می توان با خمیر اشکال گوناگونی ساخت و از دیدن این شکل ها به هیجان آمد.

انواع بازی ساخت اسلایم

اسلایم ها از چه چیزی ساخته می شوند؟

اسلایم ها از چه چیزی ساخته می شوند؟

همانطور که می دانید اسلایم ها یکی از عناصر منحصر به فرد بازی هستند که از پلیمرهای خاصی تهیه می شوند. این ها را به عنوان مایع طبقه بندی می کنند و معمولا از ترکیب محلول الکلی پلی وینیل با یون های بورات درستش می کنند. ماده ای که به دست می آید بوی بدی دارد، رنگش سبز است و در دست می لغزد. اگرچه طیف وسیعی از اسلایم ها در بازار به فروش می رسند اما بیشترشان مشخصات مشترکی دارند.

 به طور کلی، اسلایم ها خمیرهای مایعی و ژله ای هستند که در تیوب های کوچکی به فروش می رسند. شما می‌توانید این خمیرها را در رنگ های مختلفی تهیه کنید اما بیشترشان به شکل سبز، آبی و قرمز هستند. برخی از تولیدکنندگان برای بهتر شدن بوی اسلایم به آن ها ماده خوشبوکننده مجاز اضافه می کنند. یکی از موارد مهمی که در ساخت اسلایم باید رعایت شود، امن و بی خطر بودن مواد تشکیل دهنده آن برای کودکان است. به طور کلی مواد خام باید حساسیت زا نباشد، چشم را اذیت نکند و اگر بلعیده شد مشکلی برای کودکان ایجاد نکند.

 آیا استفاده از اسلایم می تواند خطرناک باشد؟

به طور کلی خیر. برخی از افراد به مواد تشکیل دهنده این خمیرها حساسیت دارند. به عنوان مثال برخی از کودکان ممکن است بعد از دست زدن به خمیر دچار راش شوند. اگر بعد از خرید متوجه این موضوع شدید می توانید آن را کنار بگذارید اما به طور کلی خمیرهای جادویی اسلایم توسط تولیدکنندگان معتبری ساخته می شوند. برای اینکه خیالتان بابت این خمیرها راحت باشد توصیه می کنیم از جای معتبر و امنی بازی آموزشی ساخت اسلایم را خریداری کنید.

خرید ساخت اسلایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.