خرید آسیاب قهوه 

0

داشتن یک آسیاب قهوه خوب به شما این امکان را می دهد که هر نوع قهوه ای را آسیاب کنید بدون توجه به اسم و نوع آن. همچنین یک آسیاب خوب حتی اگر دانه های قهوه تان هم قدیمی باشند باعث می شود یک قهوه عالی میل کنید  و رایحه ی ذرات قهوه را به راحتی حس کنید. آسیاب های قهوه انواعی دارند که هنگام خرید  باید به آن توجه کنید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع آسیاب قهوه 

انواع آسیاب قهوه 

آسیاب های خانگی به دو دسته ی برقی و دستی تقسیم بندی می شوند. آسیاب های دستی فضای زیادی را اشغال نمی کنند و برای کسانی که زیاد اهل قهوه خوردن نیستند میتواند انتخاب خوبی باشد. طول کشیدن فرایند آسیاب به دلیل دستی بودن آن از معایب این نوع از آسیاب های قهوه می باشد.

آسیاب های برقی میتواند به شما در مدت زمان کم و با مقدار بیشتر قهوه آسیاب شده تحویل بدهد. این نوع از آسیاب ها تیغه دارند و به جنس و نوع تیغه هنگام خرید باید توجه کرد. آسیاب های که تیغه ی صاف دارند دانه های قهوه را به طور ناهماهنگ آسیاب می کند و باید چند بار قهوه را آسیاب کنید. همچنین به دلیل گرمایی که تولید می کند عطر و رایحه ی قهوه هم تحت تاثیر قرار می گیرد. آسیاب هایی که تیغه ی دندانه دار دارند به شما قهوه ای یکدست تحویل می دهند و معمولا دارای دو تیغه هستند که یک بی حرکت می ماند و دیگری می چرخد و این باعث می شود نیرو در یک نقطه ی خاص متمرکز نشود. البته قیمت این نوع آسیاب قهوه گران است و برق بیشتری هم مصرف می کند.

مشاهده قیمت و خرید

چند نکته ی دیگر برای انتخاب آسیاب قهوه 

  • قدرت موتور آسیاب های قهوه با هم فرق دارند. موتور های قدرتمند تر سریع تر آسیاب می کنند و برای استفاده ی مجدد به مدت زمانی کمتری برای استراحت نیاز دارد.
  • ظرفیت آسیب قهوه را با توجه به تعداد افرادی که در خانه دارید و دفعات استفاده از آسیاب مشخص کنید. اگر شما یک خانواده ۴ نفری هستید یک آسیاب کوچک برای شما مناسب نیست و باید زمان بسیاری برای آسیاب کردن وقت بگذارید.
  • حرارت یک مسئله مهم در هنگام استفاده از آسیاب قهوه است. اگر حرارتی که تیغه ها هنگام چرخش تولید می کنند بیش از حد باشد باعث سوختن قهوه شما می شود و طعم آن را تغییر می دهد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.