خرید پاپ کورن ساز

0

اگر شما جزو افرادی باشید که زیاد پفیلا می خورید، احتمالا بار ها با خود فکر کرده اید که بهتر است پفیلا را خودتان درست کنید. دستگاه پاپ کورن ساز بهترین وسیله برای پخت ذرت است. با استفاده از این دستگاه می توانید پاپ کورن بهداشتی بدون دخالت دست تهیه کنید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع پاپ کورن ساز

انواع پاپ کورن ساز

پاپ کورن ساز ها انواع مختلفی دارند و به طور کلی به دو دسته ی خانگی و صنعتی تقسیم بندی می شود. دستگاه های پاپ کورن حرفه ایی در فروشگاه ها و مغازه ها معمولا استفاده می شود و برای مصارف خانگی ممکن است انتخاب بسیار مناسبی نباشند. این دستگاه بسیار فضا اشغال می کند. البته از دوام و سرعت خوبی برخوردار است.

پاپ کورن ساز های برقی سرعت مطلوبی دارند و برای شما در کمترین زمان پاپ کورن می سازد. همچنین شست و شوی این نوع از دستگاه های پاپ کورن ساز بسیار آسان است. بهتر است دستگاهی با جنس استیل انتخاب کنید. استیل در برابر خوردگی مقاوم است، خط و خش به خودش نمی گیرد و شست و شوی آن هم آسان می باشد.

پاپ کورن ساز های مایکروویو برای پختن نیاز به روغن ندارند و برای شما یک پاپ کورن رژیمی و سالم در کمترین زمان تولید می کنند. جنس این دستگاه ها معمولا از شیشه و سیلیکون می باشند.

پاپ کورن ساز صنعتی معمولا در شکل کالسکه ای هستند. ابعاد زیادی دارند. قدرت و بازدهی بسیار بالا دارند و در فروشگاه ها می توانند به خوبی کار کنند.

بسیاری از افراد دوست دارند که هنگام درست کردن پاپ کرن به آن نمک یا سس مخصوصی را اضافه کنند. این ویژگی معمولا روی جعبه دستگاه ها نوشته می شود و هنگام خرید باید به آن توجه کنید. پاپ کورن ساز های ماکروویو اغلب چنین امکاناتی را دارند. نکته ی دیگر اندازه و ابعاد دستگاه است. اندازه ی دستگاه را با توجه به میزان مصرفی پاپ کورن روزانه تان تعیین کنید و از خریدن دستگاه هایی که فضای زیادی اشغال می کنند پرهیز کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.