خرید اجاق گاز

0

شما برای آشپزی از وسایل بی شماری برای پخت و پز استفاده و خریداری می کنید، اما اجاق گاز را ممکن است یک بار خریداری کرده باشید چرا که بیشتر مردم هرگز اجاق گاز خود را تعویض نمی کنند. به ندرت پیش می آید که اجاقی که خریداری کرده اید خراب شود بنابراین شما با یک انتخاب مناسب بعید است که به دیگری احتیاج داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید

قبل از خرید اجاق گاز باید به چه نکاتی توجه کرد ؟ 

قبل از خرید اجاق گاز باید به چه نکاتی توجه کرد ؟ 

اگر شما تصمیم دارید که یک اجاق گاز صفحه ای بخرید، شما باید فضایی را بر روی کابینت برای قرار گیری این مدل اجاق گازها فراهم کنید. گاز و برق مورد نیاز این دستگاه نیز باید دردسترس باشد. البته محل قرار گیری هود نیز متفاوت می باشد چرا که این سبک از اجاق گازها معمولا روی پیشخوان آشپزخانه قرار میگیرند.

جنس اجاق گاز چگونه باید باشد؟ 

جنس اجاق را در نظر بگیرید. اجاق گاز ها معمولا به چند دسته سرامیکی، لعابی، شیشه ای و استیل می توان آن ها را تقسیم بندی می شوند. جنس استیل به دلیل مقاومت بیشتر در هوای مرطوب و خط و خش از طول عمر بیشتری نسبت به اجاق لعابی برخوردار است. اجاق سرامیکی محبوبیت زیادی به دلیل تمیزی آسان و مقاومت در برابر چربی و سایش بین مردم پیدا کرده است. اجاق شیشه ای مانند سرامیکی در برابر آب سرد مقاوم است و ترک بر نمی دارد ولی پس از هر بار استفاده نیاز به تمیز کردن دارند.

مشاهده قیمت و خرید

سوخت اجاق گاز چگونه باید باشد؟ 

به سوخت اجاق توجه کنید. اجاق های گازی بر خلاف اجاق های برقی گرمای قدرتمندتری دارند. اجاق های برقی ظاهری شیک و زیبا دارند و صفحه های لمسی و دیجیتال دارند از نظر ایمنی از بقیه اجاق گازها بهتر هستند ولی به دلیل هزینه برق مصرفی زیاد مناسب خرید نیستند.

فضای قرارگیری اجاق گاز چگونه باید باشد؟ 

فضای قرارگیری اجاق در آشپزخانه در نظر بگیرید. اجاق های ایستاده نسبت به بقیه اجاق گاز ها فضای بیشتری را می گیرند و دارای فر هستند. اجاق های توکار قابلیت جا به جایی ندارند و روی کابینت نصب می شوند. این نوع از اجاق ها فضای کمی اشغال می کنند و زیبا و شیک هستند. اجاق گاز های رومیزی از بقیه اجاق ها ارزان ترند و قابلیت جا به جایی دارند از شعله های کمی بر خور دارند و زیبایی کمتری نسبت به اجاق های توکار دارند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.