خرید آیفون تصویری

0

اغلب مردم در آپارتمان های چند طبقه  چند واحدی زندگی می کنند. به همین دلیل هر خانه ای نیاز دارد که یک آیفون داشته باشد. آیفون تصویری چند سالی است که خیلی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. شرکت های مختلفی از جمله تابا، سیماران و … به تولید آیفون تصویری پرداخته اند. به همین دلیل شناخت ویژگی های آیفون تصویری به شما کمک زیادی می کند.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید آیفون تصویری 

نکاتی برای خرید آیفون تصویری 

آیفون های تصویری در دو نوع دیجیتال و آنالوگ تقسیم بندی می شوند. در آیفون های آنالوگ هر واحد، زنگ مخصوص به خودش را دارد و برای ساختمان های کم واحد انتخاب مناسبی می باشد. برای ساختمان هایی با طبقات و واحد زیاد آیفون های دیجیتال دارای صفحه ای است که باید فرد کد را وارد کند و تصویر و صدای فرد برای واحد مشخص شود. همچنین قابل اتصال به نگهبان است و پس از تایید نگهبان تصویر و صدا برای واحد ارسال می شود. از دیگر امکانات آیفون تصویری می توان به دایورت کردن زنگ اشاره کرد که اگر شما جزو افرادی هستید که معمولا در خانه حضور ندارند می توانید زنگ خود را به واحد دیگری منتقل کنید.

اندازه ی آیفون های تصویری موجود در بازار ۷ و ۱۰ اینچ است. البته اندازه های متفاوتی در بازار وجود دارد که شما با توجه به سلیقه خود می توانید اندازه را انتخاب کنید. اگر هزینه زیاد برای شما مهم نیست؛ سعی کنید که صفحه ی نمایش بزرگ بگیرید تا بهتر محوطه را  بیرون را مشاهده کنید.

اگر شما به دنبال امنیت بیشتر هستید؛ بهتر است از آیفون های حافظه دار استفاده کنید. این آیفون ها قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری از محوطه ی بیرون ساختمان و همچنین ذخیره ی فیلم دارند. بنابراین آیفون های حافظه دار بسیار مناسب تر از آیفون های بدون حافظه می باشند.

کیفیت تصویر از دیگر موارد مهم برای خرید آیفون است. وضوح تصویر به دوربین به کار رفته ی داخل آیفون بستگی دارد. بنابراین قبل از خرید از فروشنده میزان وضوح تصویر را بپرسید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.