خرید بخار پز

0

داشتن یک برنامه تغذیه مناسب و روش تهیه مناسب برای سالم زندگی کردن لازم است. میدانید سرخ کردن مواد غذایی با روغن های نامناسب علاوه بر چاغی سبب ایجاد بیماری های گوناگون می شود به همین منظور یکی از بهترین روش تهیه غذا بخار پز کردن آن می باشد.به همین منظور این کار را وسیله ای بنام بخارپز انجام میدهد.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های بخار پز

ویژگی های بخار پز کسانی که میخواهند غذاها را بصورت رژیمی و با حداکثر ارزش غذایی استفاده کنند میتوانند از این دستگاه استفاده کنند.
بخارپز های در حجم های متنوع تولید میشوند و شما با توجه به نیاز و میزان غذایی که میخواهید بخار پز کنید با این دستگاه را نتخاب کنید بخار پز ها در حجم ۱ طبقه ، دو طبقه و بالاتر تولید میشوند.
بعضی از بخارپز ها قابلیت پخت برنج و سوپ را دارند.
داشتن سیستم عطردهی با خاصیت خوشمزده کردن غذاها و سیستم قطع کن خودکار جهت جلوگیری از اتفاق های احتمالی از دیگ ویژگی های بخار پز می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

جنس بخار پز

جنس بعضی از دستگاه ها از استیل ، پلاستیک و وبعضی دیگر از سیلیکون می باشد. و قرار دادن ظرفه های بخار پز سیلیکونی در میکروویو مناسب می باشد.
داشتن تایمر بخارپز: یکی از ویژگی های کاربردی داشتن تایپر برای بخار پز میباشند که با استفاده آن میتوانید بخار پز را تنظیم کنید تا پس از اینکه به اتمام رسیده خاموش شود و به شما هشدار دهد.
برخی از بخارپزها تایپر دیجیتالی دارند که میتوانید پخت را برای ساعتی معین به عقب بندازید مثلا در بخارپز آب ریخته و طوری آن را تنظیم کنید ۲ بعد از ظهر روشن شود و غذا را بپزرد.
از دیگر ویژگی های این محصول داشتن کلید پاور اتوماتیک و ترموستات ، نشان دادن وظعیت آب و گرم نگه دارنده مواد غذای و… می باشد.
در کل خرید یک بخار پز برای کسانی که میخواهند برنامه غذایی رژیمی و سالمی داشته باشد مناسب است.
قیمت بخار پز ها معمولا حدودا بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.