خرید آون توستر

0

یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه آون توستر است که با آن میتوانید نان را برشته و تست کنید و هم یک اجاق گاز مینیاتوری داشته باشید که با آن میتوانید کار های کوچک و کوتاه مدت فر را انجام دهید و مصرف برق کمی نیز دارد.

مشاهده قیمت و خرید

آون تستر چه فوایدی دارد؟

آون تستر چه فوایدی دارد؟

یک جایگزین مناسب برای فر است ، اگر خانه ی شما لوله کشی گاز مناسبی ندارد میتوانید این را جایگزین فر کنید.

پخت شیرینی

اگر فر شما نمیتواند همزمان چند شیرینی را بپزد از آون توستر میتوانید به عنوان یک کمکمی استفاده کنید.

طبخ سریع تر

آون توستر ها در زمان کمی میتواند راحت گرم شوند و به دمای مورد نیاز شما برسند و براحتی میتوانید غذای خود را داغ کنید. عملکرد آون تستر ها بهتر از مایکروویو است.

دمای آشپزخانه را بالا نمیبرد

در هنگام آشپزی با فر به دلیل تولید گرمای زیاد مجبور میشوید از دستگاه تهویه استفاده کنید ولی آون توستر گرمای کمتری تولید میکند و شما دیگر نیاز به دستگاه تهویه هوا ندارید.
دسترسی و تمیزی آسان از ویژگی های دیگر این محصول است.

آون توستر در چه مدل‌هایی گوناگونی تولید می شود؟

آون توستر های معمولی که فقط به منظور کار های ساده از جمله گرم کردن ، برشته و تست کردن غذاها مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین برای برشته کردن دو تا شش تکه شیرینی یا نان مورد استفاده قرار می گیرد.

آون توستر فن دار

ویژگی این نوع این می باشد که میتواند گرما را یکنواخت در همه جا پخش کند و برای پخت ، کباب و بریان کردن مناسب است ولی قیمت بالاتری دارد.
از مدل های دیگر آون تستر میتوان به جوجه گردان به منظور پخت گوشت و جوجه می باشد ولی فضای بیشتری را اشغال میکند و آون تستر مادون قرمز اشاره کرد.

خرید آون توستر

در کل خرید یک آون توستر به منظور تست و برشته کردن نان ، گرم کردن غذا در مدت زمان کمتر و کارایی های کوچک و کاربردی در مدت زمان کم اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.