خرید تابلو فرش

0

غیر ممکن است وارد خانه ی یک ایرانی شوید و فرش ایرانی نبینید. فرش ایرانی یکی از قدیمی ترین فرش های جهان است و ایران برای اولین بار در دنیا به ساختن فرش پرداخت. در کنار فرش ایرانی پس از مدتی تابلو فرش هم وارد بازار های ایران شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. تابلو فرش  یکی از آن هدیه های زیبا است که به هر کسی هدیه بدهید غیر ممکن است که آن را فراموش کند.

مشاهده قیمت و خرید

کدام تابلو فرش را بخرم؟

کدام تابلو فرش را بخرم؟

تابلو فرش ها به دو دسته ی ماشینی و دستباف طبقه بندی می شوند. معمولا در تابلو فرش ها از نخ ابریشم استفاده می شود. نخ ابریشم به تابلو ظرافت و زیبایی خاصی می دهد. هر چه بافت ریزتر و دقیق تر باشد و بیشتر شانه خورده باشد این زیبایی بیشتر در کار نهایی دیده خواهد شد. در مدل دستباف فردی که شروع به بافتن فرش می کند باید ماهر و بسیار چیره دست باشد تا تابلو فرش کج نشود. در مدل ماشینی کیفیت کار به دستگاه های شانه زنی کارگاه بستگی دارد. در کل قیمت تابلو دستباف از ماشینی گران تر است ولی خودتان هم می دانید همیشه گران بودن یک چیز دلیلی بر کیفیت بالای آن نیست، پس علاوه بر ماشینی یا دستباف بودن کار به فاکتور های دیگری هم توجه کنید.

سایز تابلو فرش ۳۵ در ۵۰، ۷۰ در ۱۰۰ و… می باشد. معمولا در تابلو های بزرگ تر زیبایی و ظرافت کار به دلیل گره های دقیق تر، بیشتر است و قیمت هم افزایش می یابد.

نقش های زیادی روی تابلو فرش استفاده می شود. برای مثال تصویر گل یکی از نقش های قدیمی است که روی تابلو ها می زنند و هر یک از گل های به کار رفته معمولا معنی خاصی دارند. یا تصویر چهره و اشخاص نامدار که معمولا از افرادی طراحی می شود که در یک زمان خاص توانسته اند به محبوبیت خاصی برسند. انواع دیگری از نقش ها مثل نقش ترکیبی، حیوانات و… هم در تابلو استفاده می شود که می توانید با توجه به سلیقه تان خریداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.