خرید تردمیل خانگی

0

متخصصان تناسب اندام، خرید تردمیل خانگی بعنوان یکی از بهترین لوازم ورزشی را بیشتر از هر وسیله ی دیگری در خانه توصیه می کنند. استفاده از آنها آسان است و در صورتی که وقت بگذارید می توانید وزن خود را مدیریت کنید و سیستم قلبی عروقی خود را تقویت کنید. تردمیل خانگی انواع مختلفی دارد که خریدار باید هنگام خرید تفاوت های موجود در هر نوع را در نظر بگیرد.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید تردمیل خانگی

نکاتی برای خرید تردمیل خانگی

قدرت تردمیل خانگی خیلی مهم است، چرا که موتور الکتریکی تردمیل قلب دستگاه شماست. اسب بخار تردمیل ارتباط مستقیمی با وزن دستگاه دارد. بیشتر تردمیل ها با اندازه موتور یک اسب بخار حدود ۱۰۰ کیلوگرم درجه بندی می شوند و با موتور ۳ اسب بخار می تواند وزنی تا حدود ۲۲۵ کیلوگرم هم داشته باشد. سعی کنید تردمیلی خریداری کنید که دارای موتور ۵/۱ اسب بخار باشد و اگر می خواهید پیوسته با دستگاه کار کنید توصیه می شود از قدرت موتور ۲ اسب بخار استفاده کنید.

شیب و سرعت تردمیل خانگی را در نظر بگیرید. بهتر است تردمیلی خریداری کنید که شیب خودکار داشته باشد. با این کار می توانید شیب تردمیل را تنظیم کنید و آن را برای پیاده روی، دویدن و … شبیه سازی کنید. تردمیل ها معمولا از سرعت ۰.۸ کیلومتر در ساعت به آهستگی سرعت خود را زیاد می کنند. که ۱۲ کیلومتر در ساعت سرعت خوبی برای دویدن در نظر گرفته می شود.

قسمتی که روی تردمیل قدم برمی دارید (تسمه) اندازه ی متنوعی دارد. اگر قد شما بلند است بهتر است؛ تسمه ای انتخاب کنید که دارای طولش ۱۴۰ سانتی متر باشد و اگر می خواهید ورزش های سنگین و هوازی انجام دهید تردمیلی با طول ۱۲۰ و عرض ۴۵ تهیه کنید.

ویژگی های ایمنی تردمیل خانگی مثل کلید ایمنی، سرعت تسمه و دستگیره های کنسول را بررسی کنید که راحت باشند. همچنین ضمانت نامه دستگاه را بررسی کنید تا در مواقعی که نیاز به سرویس دارید دچار مشکل نشوید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.