خرید تخم مرغ پز

0

تخم مرغ آب پز یکی از غذاهای بسیار مقوی است که پزشکان توصیه می کنند که آن را مصرف کنید. با استفاده از تخم مرغ پز می توانید چندین تخم مرغ را سریع و بدون شکستن بجوشانید. با استفاده از این وسیله در هزینه ها و برق مصرفی صرفه جویی می شود و شما می توانید صبح ها که حوصله ی صبحانه درست کردن ندارید؛ از آن استفاده کنید. بدون تخم مرغ پز شما باید همواره مراقب دما، ظرف و زمان باشید تا تخم مرغ شما پخته و آماده شود. بهتر است قبل از خرید تخم مرغ پز به چند فاکتور مهم که وجود دارد؛ توجه کنید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید تخم مرغ پز

نکاتی برای خرید تخم مرغ پز

ظرفیت : یکی از مزایای این دستگاه ها داشتن ظرفیت برای چندین تخم مرغ است. این ظرفیت در دستگاه های مختلف متفاوت است و شما قبل از خرید باید تعداد تخم مرغ  مصرفی خود را در نظر بگیرید، سپس دست به خرید بزنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

خاموش شدن خودکار : برخی از دستگاه های تخم مرغ پز این ویژگی را دارند. شما معمولا نمی دانید که آب کی به جوش می آید و چقدر باید منتظر باشید تا تخم مرغ شما آماده شود. این قابلیت در تخم مرغ پزها باعث می شود پس از اتمام پخته شدن تخم مرغ ها، دستگاه خاموش شود.

جنس دستگاه : دستگاه های تخم مرغ پز از استیل، فولاد ضد زنگ، پلاستیک، آلومینیوم یا ترکیبی از آن ها ساخته می شود. معمولا بدنه ی داخلی را از مواد رسانا مثل انواع فلز ها تهیه می کنند تا انتقال حرارت به خوبی صورت گیرد. برای درب هم از انواع مختلفی استفاده می شود. درب های فلزی دوام و استحکام بیشتری نسبت به درب های پلاستیکی دارند. ولی جنس درب بهتر است از پلاستیک باشد. پلاستیک حرارت را منتقل نمی کند و دست شما را نمی سوزاند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.