خرید دستگاه هویه

0

هویه ابزار دستی است که برای تولید و اتصال دو فلز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما می خواهید کار الکترونیک شروع کنید یا در بخش صنعت شروع به فعالیت کنید؛ به احتمال زیاد در خرید آهن لحیم دچار سردرگمی شده اید. چرا که با انواع گزینه های موجود انتخاب دستگاه هویه برای شما کمی دشوار است.

مشاهده قیمت و خرید

نکات لازم برای خرید دستگاه هویه

نکات لازم برای خرید دستگاه هویه

توجه به وات و ولتاژ ورودی : دات دستگاه های هویه پارامتر بسیار مهمی است. میزان وات به اجزا و نوع آن بستگی دارد. اگر دستگاه هویه نتواند به خوبی انرژی مورد نیاز را تامین کند، اتصال شروع به خنک شدن می کند و دیگر متصل نمی شود. اگر برای اجزای کوچک دستگاه را می خواهید بهتر است از دستگاه هویه ۵۰ وات استفاده کنید و برای قطعات بزرگ گاها تا ۱۰۰ وات هم خریداری می شود. هنگام خرید ولتاژ ورودی دستگاه هم در نظر بگیرید؛ چرا که اگر ولتاژ دستگاه با ولتاژ پریز سازگار نباشد دستگاه به درستی عمل نمی کند.

دما : بیشتر دستگاه های هویه سه تنظیم درجه حرارت دارند. دمای کنترل شده موجب می شود هنگام لحیم کاری نوک هویه دمای مناسب خود را حفظ کند. دستگاه هایی که کنترل دما ندارند معمولا ارزان ترند ولی برای کارهای صنعتی اصلا مناسب نیستند.

نوک : انتخاب شکل و سبک نوک دستگاه هویه بسیار مهم است و به کاری که شما قصد دارید انجام دهید، بستگی دارد. نوک دستگاه هویه قابل تعویض است و در اشکال و اندازه های بسیار متنوعی وجود دارد. بیشترین نوک هایی که در پروژه های الکترونیکی و صنعتی استفاده می شود نوک مخروطی و اسکنه است. نوک مخروطی برای کارهای ظریف که دقت بالایی می خواهند مناسب است و گرما را به بقیه نقاط وارد نمی کند. نوک اسکنه به دلیل پهن بودن برای لحیم کاری اجزای بزرگتر مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.