راهنمای خرید ترازو دیجیتال

0

سنجش وزن برای بسیاری از افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، قسمت مهمی از برنامه کاهش وزن است. به همین دلیل، خرید بهترین وسیله پزشکی برای سنجش روزانه وزن، برای اغلب افراد مهم است. خرید ترازوی دیجیتال جدید می تواند بسیار گیج کننده باشد. اگر دکوراسیون زیبایی دارید؛ ترازوهای ساخته شده از مواد ظریفی مثل فولاد ضد زنگ یا سنگ مرمر مناسب است. در ضمن برخی از ترازوهای دیجیتال مناسب سفر هستند و در چمدان قرار می گیرند.

مشاهده قیمت انواع ترازو

انتخاب بهترین ترازو دیجیتال

هزینه ترازو دیجیتال

اگر پول زیادی برای سرمایه گذاری در این زمینه دارید، برخی از این ترازوها داده های بسیار تخصصی مانند تجزیه و تحلیل چربی بدن را نیز ارائه می کنند. اما ترازو های دیجیتال ساده تر، با قیمت مناسب تری عرضه می شوند که اطلاعات ساده تری را در اختیار شما قرار می‌دهند.
البته برای اکثر رژیم های غذایی تنها چیزی که واقعاً مهم است؛ نتیجه حاصله از سنجش وزن است نه ظاهر و برند شرکت سازنده آن. اگر برای اولین بار است که یک ترازو دیجیتال می خرید، ممکن است بخواهید که یک مدل ارزان تری تهیه کنید. اگر مرتباً از آن استفاده می کنید و متوجه شدید که به محصولی با آپشن های بیشتری احتیاج دارید؛ لازم است تا هزینه بیشتری را صرف خرید کنید.

طراحی ترازوی دیجیتال

انتخاب بهترین ترازو دیجیتال

اگر ترازو شما طرح جذابی نداشته باشد، آن را در جایی قرار نمی دهید که هر روز آن را ببینید. اما اگر در معرض دید است؛ لازم است که به طراحی ترازو (رنگ ، بافت و نور) توجه کنید.

دقت ترازو دیجیتال

آزمایش صحت عملکرد ترازوی دیجیتال سخت است. آنچه بیشترین اهمیت را دارد تغییراتی است که روزانه یا هفتگی مشاهده می کنید.

ویژگی های یک ترازوی دیجیتال

ویژگی های یک ترازوی دیجیتال

  • خواندن مقیاس دیجیتال آسان تر از مقیاس آنالوگ است.
  • اندازه صفحه نمایش را بررسی کنید و مطمئن شوید که قادر خواهید بود شماره خود را از حالت ایستاده به راحتی بخوانید.
  • آنالیز چربی بدن در اغلب این ترازوها امکان پذیر است. بسیاری از ترازو های دیجیتالی درصد چربی بدن را با استفاده از آنالیز امپدانس بیوالکتریک یا BIA تخمین می زنند.
  • اگر برای بهبود فرم بدن خود تمرینات قدرتی انجام می دهید، با استفاده از یک ترازو دیجیتال، می توانید توده عضلانی بدون چربی خود را سنجش کنید.
  • برخی از ترازوها به شما کمک می کنند که تغییرات وزنی خود را به صورت روزانه مشاهده کنید.
  • بسیاری از ترازوهای دیجیتال جدید نه تنها وزن شما را سنجش می کنند بلکه توصیه هایی مبتنی بر کالری های مورد نیاز را ارائه می دهند.
  • برخی از ترازوهای دیجیتال با استفاده از فناوری بلوتوث به دیوایس های مختلف متصل می شوند تا شما بتوانید همه داده های مربوط به وزن، کالری، میزان فعالیت، توده عضلانی بدون چربی و … را به صورت آنی و به روز مشاهده کنید.

خرید ترازو دیجیتال

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.