خرید تله موش

1

خیلی از مردم فکر میکنند که تله موش فقط و فقط برای موش می باشد ولی اینطور نیست ، تله موش میتواند برای حیوانات دیگر نیز باشد ولی بعضی از تله موش های برای حیوانات بزرگ تری تولید شده است.

مشاهده قیمت و خرید

انواع تله موش ها و کاربرد آنها

انواع تله موش ها و کاربرد آنها

تله موش کلاسیک فنری که همه ی ما آن را دیدیم که از فنر ، چوب ، اهرم و… ساخته شده است. تله های کلاسیک امروزی با جنس پلاستیک ساخته شده است که به دست انسان آسیبی نمیرساند و میتوانید این دستگاه را با دست یا پا تنظیم کنید. این دستگاه دارای یک طعمه است که همه فکر میکنند این طعمه باید پنیر باشد ولی میتوان از موادی از جمله شکلات ، جودوسر ، نان  ، گوشت و… استفاده کنید.
تله موش الکترونیکی: این وسیله دارای یک میدان الکترونیکی می باشد که که موش با وارد شدن به این میدان وارد تله میشود و دوز الکترونیکی که موش را میکشد آزاد میکند.
تله موش های زنده گیر: این تله میتوانند با توجه به خلاقیت خودتان ، خود این تله ها را بسازید مثلا طعمه را روی یک میز درون یک میدان کاغذی بگذارید و وقتی موش وارد میدان کاغذ میشود زیر پای آن خالی شده و وارد سطح آشغالی یا چیزی میشود تا وارد یک محیط بدون فرار شود (میتوانید داخل آن مکان آب ریخته که موش یا حیوان مورد نظر در آن غرق شود).
تله موش چسبی که روی مقوا ، شیشه ، چوب و… چسب ریخته و در صورت آمدن موش یا حیوانی دیگر چسبیده و به دام می افتد.

تله موش های بازدارنده

این نوع از نظر فنی تله محسوب نمیشود. این نوع دستگاه ها میتواند بصورت اسپری یا مایع باشد یا بصورت صوت یا الکترونیکی باشد که موش یا حیوان را از مکان شما دور کند (کشنده نمی باشد).
همچنین سم نیز یکی از راه های موثر می باشد.
در آخر تله موش ها فقط برای جلوگیری از موش نیست و حیوانات دیگر را هم به تله میندازد و میتواند در شرایط مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
قیمت تله موش ها حدودا بین ۷ تا ۳۵ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

1 نظر
  1. تله موش می گوید

    با سلام … من قصد خرید تله موش چسبی داشتم … شما این مدل تله موش ها دارید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.