خرید تنگ ماهی

0

قطعا اکثر ما علاقه به نگهداری ماهی و داشتن یک جای مناسب برای این جانور آبزی دوست داشتنی داریم ولی به علت های مختلف شاید نتوانیم یک آکواریوم مناسب دارای ماهی های گوناگون خریداری کنیم به همین منظور میتوانیم از یک تنگ با یک یا چند ماهی که دردسر کمتری دارد استفاده کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

آیا با توجه به دیده های ما تنگ ماهی فقط یک ظرف گردی شکل است؟

آیا با توجه به دیده های ما تنگ ماهی فقط یک ظرف گردی شکل است؟

وقتی حرف از تنگ ماهی میشود هممون یاد تنگ ماهی های گرد که در سفره هفت سین میگذاریم میفته ولی اینطور نیست.
شما میتوانید تنگ های مختلف با شکل های متنوع تهیه یا حتی درست کنید که میتواند متشکل از شیشه ، استیل و چوب باشد.

چند نمونه از تنگ ماهی 

تنگ ماهی با طرح چراغ خواب ، تنگ ماهی ها با طرح لامپ ، تنگ ماهی هایی که مانند ساعت به دیوار میچسبند ، ۲ تنگ ماهی به هم چسبیده و یک تونل کوچک به همدیگ وصلشان کرده و ماهی ها میتوانند خود را به دیگری منتقل کنند و…
در خرید تنگ ماهی به نکاتی از جمله حجم ، ابعاد ، قطر و قابلیت شستشو و… توجه کنید.
در آخر اگر وقت نگه داری یک آکواریوم را ندارید میتوانید بجای آن تنگ خریداری کنید.

قیمت تنگ ماهی چقدر است ؟

قیمت تنگ ماهی حدودا بین ۲۵ تا ۱۳۰ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

شاید لازم باشد برای اولین بار که میخواهید ماهی نگه داری کنید بجای اکواریوم از تنگ های کوچک استفاده کنید و یا والدینی که برای فرزندانشان میخواهند حیوان خانگی کم توقع خریداری کنند، تنگ ماهی یکی از بهترین گزینه ها هست.

اغلب به این فکر میکنند که داشتن یک تنگ کوچک بسیار ساده و راحت است و دیگر نیاز به زحمت ندارد اما واقعیت این است که ماهی آکواریوم کوچک یا تنگ نیاز به نگهداری و رسیدگی بیشتری دارد.
تنگ ها تا زمانی که از آنها مراقبت کنیم مکان مناسبی برای ماهی ها و جانوران آبزی برای نگهداری هستند. نگهداری خوب به معنی تعویض مداوم آب تنگ و تمیز کردن داخل آن و انتخاب ماهی درست برای نگه داری است.

بطور کلی باید آب تنگ را هر روز یا یک روز در میان عوض کنیم.
ماهی هایی که علاوه بر اینکه در اکواریوم زندگی میکنند میتوانند در تنگ های کوچک نیز زندگی کنند: ماهی بتا_ماهی قرمز_ ماهی گوپی_ماهی تترا _ ماهی زبرا دانیو و…
البته باید توجه داشت که با توجه به عادت غذایی و شرایط زندگی هر ماهی باید تنگ را برای ان ماهی آماده کرد از جمله رعایت اسیدیته آب_ نگهداری در تنگ سرپوشیده مثلا ماهی هایی هستند که در صورت نداشتن یک سرپوش برای تنگ از آب بیرون میپرند و محیط نگهداری ایده ال از جمله داشتن سنگ های زینتی یا گیاه های دریایی در تنگ به طول عمر ماهی کمک میکند.
البته رعایت تغذیه هم بسیار موثر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.