راهنمای خرید دستگاه اپیلیدی

0

اپیلاتورهای زیاد موجود در بازار مانند دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی، آپشن های مختلفی را ارائه می دهند. بنابراین قبل از خرید دستگاه اپیلیدی باید هدف خود را از خرید مشخص کنید. آیا می خواهید فقط پاهای خود را اپیلاسیون کنید؛ یا قصد دارید برای از بین بردن موهای کل بدن از آن – مثلا برای بازوها، زیر بغل ها، خط بیکینی و … – استفاده کنید؟ دلیل توجه به سوالات مطرح شده این است که برخی از اپیلاتورها، فقط برای پا توصیه می شوند؛ برخی دیگر برای زیر بغل و …  بنابراین به جعبه دستگاه اپیلیدی در هنگام خرید توجه ویژه ای داشته باشید.

اپیلاتور مخصوص صورت، معمولاً برای استفاده در ناحیه های خشک بدن و با استفاده از باتری کار می کنند. به راحتی قابل جا به جایی هستند و دارای طراحی باریکی برای مسافرت هستند.

آیا دوست دارید دستگاه اپیلیدی چند منظوره داشته باشید؟ برخی از دستگاه ها علاوه بر اپیلاتور، ریش تراش هم هستند. بنابراین اگر تصمیم دارید اپیلاتور / ریش تراش را انتخاب کنید؛ مطمئن شوید که سر ماشین اصلاح از کیفیت خوب موبر و شانه برخوردار است.

مشاهده انواع اپیلیدی

ملاحظات خرید دستگاه اپیلیدی

ملاحظات خرید دستگاه اپیلیدی

بودجه: بودجه در دسترس باید یکی از مهمترین ملاحظات باشد. شما باید بدانید که بنابراین برای به دست آوردن یک محصول با کیفیت و کارآمد چقدر لازم است؛ هزینه کنید؟

تعداد موچین: اپیلاتورها همانند موچین دستی روزمره در دسترس و یا موجود در آرایشگاه ها کار می کنند؛ اما قادرند چندین مو را به طور هم زمان از ناحیه انتخابی بدن جدا کنند.

دستگاه اپیلیدی مرطوب یا خشک: آیا می خواهید در هنگام دوش گرفتن از دستگاه استفاده کنید؟ اگر دستگاه مرطوب را خواستارید؛ باید اپیلاتور بی سیم و با قابلیت شارژ را انتخاب کنید.

شکل طراحی: طرح های مختلفی مثل ارگونومیک، طرح های بزرگ، دسته های سنگین و… نمونه هایی از طرح های دستگاه های اپیلیدی می باشند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه داشت. البته این موضوع بستگی زیادی علاقه شخصی دارد اما به خاطر داشته باشید که برای کدام قسمت بدن می خواهید از اپیلاتور استفاده کنید؟ مثلا استفاده از اپیلاتورهای بزرگتر برای خط بیکینی، حتی در صورت نصب کلاهک های مخصوص آسان نیست.

خرید انواع اپیلیدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.