راهنمای خرید پارچ تصفیه آب

0

پارچ های فیلتر آب به عناصری اصلی در خانه و محل کار تبدیل شده اند. پارچ تصفیه آب قابل حمل بوده، استفاده از آنها آسان است و به حداقل مراقبت نیاز دارند. گرچه از نظر بصری بین مدل های مختلف این دستگاه تفاوت چندانی مشاهده نمی شود؛ اما کیفیت این پارچ ها می تواند به طور قابل توجهی در بین برند های تولید کننده، متفاوت باشد. ما در این مقاله، شما را در روند یافتن و خرید پارچ تصفیه آب این ابزار پزشکی و لوازم خانگی پرمصرف راهنمایی خواهیم کرد.

مشاهده انواع پارچ تصفیه آب

چگونه بهترین پارچ تصفیه آب را پیدا کنیم؟

چگونه بهترین پارچ تصفیه آب را پیدا کنیم؟

  • آلاینده ها را هدف قرار دهید: بیشتر پارچ های تصفیه آب، فقط برای جنبه های زیبایی آب آشامیدنی (مثل طعم و بو) طراحی شده اند. خوب است که پارچ تصفیه آبی با گواهینامه NSF / ANSI 42 پیدا کنید. اگر هم می خواهید که از شر برخی آلاینده های مضر مثل فلزات سنگین خلاص شوید؛ مطمئن شوید که فیلتر پارچ دارای استاندارد NSF / ANSI 53 است.
  • مدت طول عمر فیلتر پارچ تصفیه آب: طول عمر یک فیلتر به میزان آلودگی و مقدار آبی که روزانه از طریق آن وارد می کنید بستگی دارد. فیلتری را انتخاب کنید که بین دو تا شش ماه دوام داشته باشد. حتی اگر شرکت سازنده ادعا کند فیلتر های محصولاتش بیش از شش ماه قابل استفاده هستند؛ ما توصیه نمی کنیم که بیش تر از شش ماه از همان فیلتر استفاده کنید. چرا که بعد از مدتی، خزه ها و باکتری ها در داخل فیلتر شما رشد کرده و باعث آلودگی آب می شوند.
  • مواد سازنده: اکثر پارچ های تصفیه آب دارای بدنه پلاستیکی بوده و همین موضوع باعث شده تا از قیمت مناسبی برخوردار شوند. البته همه پلاستیک ها از نظر کیفیت برابر نیستند. پلاستیک های بی کیفیت می توانند خطراتی برای سلامتی داشته باشند توصیه می کنیم که از پلاستیک های غذایی و مواد فاقد بیسفنول A (بدون BPA) استفاده شود.
  • اندازه پارچ: ظرفیت بیشتر این مزیت را دارد که شما مجبور نیستید مدام آب پارچ را پر کنید.
  • سهولت استفاده و تمیز کردن: درب، دستگیره، مخازن و فیلتر باید کاملاً در کنار هم قرار بگیرند و فیلتر نیز باید به راحتی جدا شود. توجه داشته باشید که همه پارچ ها درپوش دارند، اما فقط بعضی از آنها قابلیت باز شدن درب خودکار دارند. باز شدن خودکار درب پارچ تصفیه آب، قابلیت جالبی است که پیشنهاد می شود آن را مد نظر قرار دهید.

خرید پارچ تصفیه آب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.