خرید دستگاه خوشبو کننده هوا

0

خرید دستگاه خوشبو کننده هوا اغلب از جمله لوازم خانگی و لوازم اداری به حساب می آید که برای اینکه هوای اطرافتان را خوشبو کنید بجای استفاده از شمع، اسپری و یا چوب های معطر، از آن استفاده می کنید. در چند دهه ی اخیر دستگاه های خوشبو کننده هوا وارد بازار شده است. دستگاه خوشبو کننده هوا در محیط های اداری و حتی در منزل میتواند انتخاب خوبی به جای اسپری یا شمع باشد.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای انتخاب و خرید دستگاه خوشبو کننده هوا

نکاتی برای انتخاب و خرید دستگاه خوشبو کننده هوا

  • از برخی از دستگاه هاب بخور می توان به عنوان خوشبو کننده ی هوا استفاده کرد. این دستگاه با آب کار می کند و قابلیت این را ندارد که از ترکیب چند عطر برای خوشبو کردن هوا استفاده کرد. در فصل زمستان بسیار برای شما کارایی دارد و دارای گنجایش خوب و مناسب می باشد. قیمت این دستگاه با توجه به چند کاره بودنش بسیار مناسب می باشد.
  • دستگاه هایی که دارای اسپری پاشنده می باشند برای خوشبو کننده هوا مناسب ترند. این دستگاه  می تواند ذرات را به خوبی در هوا پخش کند و در طول روز به آب نیازی ندارد. همچنین می توان زمان برای این دستگاه تنظیم کرد و کار با آن راحت می باشد. البته قیمت آن از بقیه خوشبو کننده ها گران تر است.
  • عملکرد دستگاه خوشبو کننده می توان اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک باشد. دستگاه های اتوماتیک بر خلاف نیمه اتوماتیک قابلیت تنظیم از راه دور شروع به کار می کند و برای فضاهایی با متراژ زیاد مناسب می باشند. دستگاه های نیمه اتوماتیک تایمر و باتری دارند و فضای بسیار کمی را پوشش می دهد.
  • دستگاه خوشبو کننده را با توجه به متراژ محیط خریداری کنید. در ادارات بزرگ شما ممکن است که به چند دستگاه خوشبو کننده هوا نیاز داشته باشید. البته می توانید از دستگاه های بزرگ تر استفاده کنید تا تعداد کمتر شود. دستگاه را در محلی که هوا به خوبی جریان دارد و باعث پخش شدن رایحه و عطر در کل فضا می شود؛ قرار دهید. همچنین دستگاه خوشبو کننده هوا را کنار کولر و هواکش قرار ندهید.

مشاهده قیمت و خرید

خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا

با توجه به اینکه محل کار یا برخی مکان‌های خانه مانند سرویس بهداشتی، پرتردد هستند و نیاز به هوایی مطبوع دارند، بنابراین باید خرید یک دستگاه خوشبو کننده هوا را در دستور کار خود قرار دهید؛ چراکه همه از مکان‌هایی با رایحه مطبوع لذت می‌برند.

آنچه از خوشبو کننده هوا خارج می‌شود، تحت فشار، مایعی‌ست که وقتی در فشار استاندارد رها می‌شود، به سرعت در هوا تبخیر می‌شود. مایع قبل از رها شدن در هوا با مولکول های رایحه مخلوط و موجب از بین رفتن بوی بد در هوا خواهد شد.

دستگاه‌های خوشبو کننده هوا چگونه کار می‌کنند؟

خوشبو کننده‌های هوا به صورت خودکار با آزاد کردن رایحه محصور شده در زمان مشخص یا در شرایط از پیش تعیین شده کار می‌کنند. برخی از خوشبو کننده‌ها عطر را به سرعت در هر دقیقه یا ۱۰ دقیقه یا ۳۰ دقیقه منتشر می کنند تا شما به بوی آن عادت نکنید.

دوام عطر دستگاه های خوشبوکننده هوا چقدر است؟

این دستگاه با خشک شدن ژل، عطر را به مرور زمان آزاد می‌کند. در مقایسه با یک خوشبو کننده هوای دیگر، عطر حاصل شده از خوشبو کننده هوا بر پایه ژل می‌توانند مدت بیشتری دوام داشته باشند.

انواع خوشبو کننده‌های هوا

  • خوشبو کننده مکانیکی
  • خوشبو کننده برقی
  • خوشبو کننده اتوماتیک

خوشبو کننده مکانیکی

این خوشبو کننده از محبوب‌ترین انواع آن است؛ چراکه برای تامین انرژی خود نیازی به برق یا باتری ندارد. طرز کار با آن هم خیلی راحت است. ابتدا شما میزان پاشیده شدن رایحه را تنظیم می‌کنید، سپس دستگاه با نیروی مکانیکی باز و بسته شدن در، کار می‌کند.

خوشبو کننده برقی

همانطور که از نام این دستگاه معلوم است، با برق کار می‌کند. ابتدا در آن ژل را می‌ریزید و سپس دستگاه با استفاده از برق گرم میشود. با گرم شدن آن، ژل شروع به تبخیر می‌کند و موجب پخش شدن رایحه ای معطر در هوا می‌شود.

این دستگاه مصرف برق خیلی کمی دارد و با تمام شدن ژل درون آن، می‌توانید مجددا آن را پر و از عطر آن استفاده کنید.

خوشبو کننده اتوماتیک

این دستگاه با باتری کار می‌کند و شما با زمان دادن به آن می‌توانید زمان اسپری کردن را تنظیم کنید. باید به این نکته هم اشاره کرد که این دستگاه انرژی خیلی کمی نیاز دارد. خوشبو کننده اتوماتیک دارای سنسورهای حساس به نور است و معمولا تعداد اسپری کردن برای شب و روز قابل تنظیم است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.