خرید دستگاه جوش

0

با توجه به برند های زیادی که در بازار وجود دارد؛ انتخاب یک دستگاه جوش مناسب برای کار های صنعتی بسیار مشکل است. از طرفی در ساختمان سازی و صنعت حتما به یک دستگاه جوش نیاز است و بدون آن بسیاری از کارها به درستی انجام نمی شود. در ادامه به بررسی نکات لازم برای خرید دستگاه جوش می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای انتخاب دستگاه جوش

نکاتی برای انتخاب دستگاه جوش

نوع دستگاه جوش : با توجه به محیطی که می خواهید از دستگاه استفاده کنید و حجم کاری که می خواهید با آن انجام دهید دستگاه جوش را خریداری کنید. در بازار انواع مختلفی از دستگاه های جوش وجود دارد. دستگاه جوشکاری با سیم (co2)، الکترود دستی از انواع دستگاه جوش هستند. دستگاه های جوش الکترود در انواع مختلفی تولید می شود. به طور مثال دستگاه رکتیفایر در بازار ایران بسیار رواج دارد و کارایی بسیار زیادی دارد. نوع دیگر دستگاه های اینورتر است که بسیار متنوع و کاربردی است. دستگاه های جوش اینورتر در مدل های خانگی، نیمه سنگی و سنگین تولید می شود و بیشترین طرفدار را در بین بقیه دستگاه های جوش دارد. از مزایای کلی دستگاه های اینورتر می توان به مصرف برق پایین، قیمت مناسب، ابعاد کوچک و کم وزن، سطح ایمنی بالا، دارای طیف گسترده ای از ولتاژ، مناسب با هر نوع الکترود و … اشاره کرد.

عملکرد و شدت جریان دستگاه جوش : قدرت دستگاه شما با شدت جریان درج شده بر روی آن مشخص می شود. هر چه قدرت بیشتر باشد شدت جریان بیشتر می شود و برای کارهای سنگین مثل جوشکاری روی ابزار و فلزات ضخیم استفاده می شود. چرخه عملکرد دستگاه مدت زمانی که دستگاه شما بی وقفه کار می کند را نشان می دهد. برای پروژه های ساخت و ساز که زمان برای آن ها مهم است انتخاب دستگاهی با چرخه ی عملکرد بالا کمک زیادی به اتمام پروژه می کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.