خرید دستبند نجات

0

یکی از وسیله های مهم برای کوهنوردی و سخره گردی برای گردشگران دستبند نجات یا پاراکورد است. این وسیله کارایی زیادی دارد و حتی می تواند جان گردشگران را در مواقع ضروری نجات دهد. انواع مختلفی از پاراکورد وجود دارد که شما می توانید با شناخت تفاوت های آن ها سفری مطمئن تر داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید دستبند نجات

نکاتی برای خرید دستبند نجات

معمولا دستبند نجات از الیاف نایلونی شکل درست می شود و وزنی حدود ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل می کند. طناب های پیچیده شده دور دستبند پاراکورد از جنس های سخت و محکم است. معمولا چند لایه هستند و می توان آنها را دور کمر یا مچ بست.

برخی از دستبند نجات ها دارای قطب نما هستند. این ویژگی برای افرادی که قصد کوهنوردی دارند و یا اشخاص نظامی بسیار مهم است. چرا که برای جهت یابی در شب حتما مورد استفاده قرار می گیرد و موجب می شود شما از مسیر خود خارج نشوید.

قابلیت آتش زنه در برخی از مدل ها دیده می شود. این یک ویژگی بسیار کاربردی است و به شما این امکان را می دهد در مواقع نیاز آتش به پا کنید و در مناطق سرد و یخی برای خود نوشیدنی ها و غذا های گرم و خوشمزه تهیه کنید.

اگر علاقه مند به ماهیگیری هستید یا در منطقه ای که شما قصد رفتن دارید؛ رودخانه ای وجود دارد از دستبند نجات های مجهز به قلاب ماهیگیری استفاده کنید تا بتوانید چند ماهی تازه را برای ناهار یا شام بپزید و میل کنید.

برای علامت دادن به بقیه اعضای گروه و یا دید مناسب به دستبندی که یک چراغ کوچک و یک آینه دارد؛ احتیاج دارید. آینه به شما این امکان را می دهد که در مواقع اضطراری به هم سفری خود اطلاع دهید و چراغ باعث می شود مسیر های بسیار تاریک برای شما کمی روشن شود و خطرات پیرامون خود را بفهمید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.