خرید دستگاه میوه خشک کن

0

خشک کردن میوه ها وسبزیجات به حفظ مواد مغذی موجود در آن ها کمک می کند و به شما این امکان را می دهد که در همه ی فصل ها از آن استفاده کنید. ایران یکی از اولین کشور هایی بود که مواد غذایی را خشک کرد. شما می توانید امروزه علاوه بر میوه سبزیجات، غلات، گوشت و حتی گل را با دستگاه میوه خشک کن خشک کنید.

مشاهده قیمت و خرید

نکات لازم برای خرید دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن

اندازه و ظرفیت : ابتدا فضای دستگاه را مشخص کنید و هنگام خرید ابعاد کل دستگاه را با فضای موجود مقایسه کنید. ظرفیت دستگاه میوه خشک کن را با توجه به نیاز تان معلوم کنید و از خرید دستگاه های بزرگ بپرهیزید . چرا که خریدن این دستگاه ها علاوه بر آنکه حجم زیادی را اشغال می کنند میران برق مصرفی را افزایش می دهد و موجب هزینه های سنگین خواهد شد. اگر شما فضای بسیار کمی دارید ولی به ظرفیت بیشتر برای تهیه ی مواد تان نیاز دارید؛ بهتر است به دنبال دستگاه میوه خشک کنی باشید که دارای چند طبقه است و قابلیت انباشت خوبی داشته باشد. برای فروشگاه های بزرگ ممکن است شما به چند دستگاه برای تهیه مواد نیاز داشته باشید.

توان مصرفی : اگر مقدار توان مصرفی دستگاه شما کم باشد، دستگاه به زمان بیشتری برای گرم شدن و انجام کار نیاز دارد. در توان های بالا با سرعت بیشتری فرایند خشک شدن اتفاق می افتد و دستگاه قدرت بیشتری هم دارد ولی هزینه های برق نسبت به توان مصرفی کم زیاد می شود. همچنین فن و المنت های موجود در دستگاه هم می توانند توان مصرفی را تغییر دهند.

تنظیم دما :  این قابلیت به شما این امکان را می دهد که دما را مطابق نیازتان تنظیم کنید و نگران از دست رفتن بیش از حد آب میوه ها نباشید. دستگاه های دارای ترموستات این قابلیت دارند و نوع دیجیتال آن بهتر از آنالوگ عمل می کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.