خرید دستگاه متر لیزری

0

یکی از وسایل ضروری برای ساخت و ساز که یک مهندس باید همراه خودش داشته باشد؛ دستگاه متر لیزری است. برای اندازه گیری مسافت در داخل ساختمان استفاده می شود. جایگزین مناسب برای روش های سنتی اندازه گیری است و حتی در فواصل زیاد امکان خواندن بسیار دقیق را برای شما فراهم می آورد. همچنین علاوه بر مهندسان ساخت و ساز، نقشه بردان، پیمانکاران کفپوش و کاشی کاران هم می توانند از این وسیله استفاده کنند.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های لازم برای خرید دستگاه متر لیزری

ویژگی های لازم برای خرید دستگاه متر لیزری

باتری : شما باید پیش بینی که که چه مدت در طول روز کار می کنید و به چه تجهیزاتی برای شارژ کردن دستگاه متر لیزری نیاز دارید. شما می توانید با خواندن اطلاعات روی بسته  تا حدودی درباره ی باتری و زمان شارژ آن مطلع شوید. اگر از متر لیزری طولانی مدت استفاده می کنید از دستگاه های قابل شارژ و شارژ دار استفاده کنید. برخی از دستگاه ها قابلیت خاموش شدن خودکار دارند که این می تواند عمر باتری شما را طولانی تر کند.

محدوده ی اندازه گیری : برای محیط منزل و مسافت های کوتاه از لیزری با برد ۵۰ متر استفاده کنید. در محیط های باز و مسافت های طولانی از لیزری با دامنه اندازه گیری ۱۰۰ متر استفاده کنید. البته برای خانه هم می توانید از نوع متر لیزری خریداری کنید.

ارگونومی و اندازه : آن را در دست بگیرید و مطمئن شوید به راحتی داخل دست شما قرار می گیرد و شما را اذیت نمی کند. هنگام جابه جایی دستگاه متر لیزری، نیاز دارید که وسیله به راحتی در جیب یا کیف شما قرار گیرد و حمل آن آسان باشد. بنابراین قبل از خرید به اندازه ی آن هم توجه کنید.

صفحه نمایش : ار آنجا که یک کارگر ساختمان دائما با گرد و غبار در تماس است؛ استفاده از متری که صفحه ی نمایشی قابلیت روشن شدن آسان دارد و نور صفحه ی به قدری است که در هر شرایطی اعداد مشخص است می تواند کمک زیادی به افراد کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.