خرید فلاسک چای

0

هیچ چیز در هوای سرد به اندازه ی یک چای داغ دلپذیر و خوشایند نیست. برای گرم نگه داشتن چای در بیرون از منزل به یک فلاسک چای مناسب احتیاج دارید. مدت زمان نگهداری در یک فلاسک به مواد استفاده شده و کیفیت ظرف بستگی دارد که هنگام خریداری باید این موارد را بررسی کنید تا انتخاب خوبی داشته باشد.

مشاهده قیمت و خرید

چه فلاسکی بخرم؟

چه فلاسکی بخرم؟

محفظه داخل فلاسک چای از شیشه یا استیل ساخته می شود. محفظه ی جنس شیشه ای آسان تر تمیز می شود و بهداشتی است ولی شکنندگی زیادی دارد و ممکن است در اثر کمترین بی دقتی آسیب ببیند. نوعی دیگر از محفظه از جنس استیل است با دوام تر بوده و زیبایی بیشتری دارد. همچنین این نوع فلاسک در سایز های متفاوت به بازار عرضه می شود.

جنس بدنه فلاسک چای از پلاستیک و استیل هستند. بدنه های پلاستیکی محفظه ی شیشه ای دارند و سنگین هستند. بدنه های استیل محفظه ی استیل دارند و سبک هستند و حجم کمتری دارند.

درپوش فلاسک باید بتواند گرمای داخل را حفظ کند و اجازه ندهد از بین برود. درپوش های مجهز به چوب پنبه مناسب نیستند و ممکن است آب از فلاسک نشت کند. درب های  سوپایی مانند درب های پیچی عملکرد خوبی دارند ولی در اثر ضربه ممکن است؛ آسیب ببیند و شما ممکن است مجبور شوید فلاسک را عوض کنید. درب لیوانی باید با جنس فلاسک خریداری شده تان یکی باشد تا عملکرد و کارایی بهتری را داشته باشد.

نوع عایق بندی فلاسک هم اهمیت زیادی دارد. فلاسک های دارای خلا عملکرد مناسبی دارند. برخی از فلاسک ها ساختار دو جداره دارند و چند لایه دارند. هر چه خلا بین لایه ها از کیفیت بهتری برخوردار باشد، انتقال حرارت کمتر صورت می گیرد و حرارت را بیشتر در خود نگه می دارند. همین امر موجب می شود مایع داخل فلاسک حرارت خود را بیشتر حفظ کند.

قابلیت شست و شو را هنگام خریداری فلاسک چای در نظر بگیرید. محفظه هایی که از جنس استیل هستند این قابلیت را دارند و به راحتی شسته می شوند. همچنین برای شست و شو بدنه از یک پارچه یا ابر نرم استفاده شود تا بدنه آسیب نبیند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.