راهنمای خرید ست نقاشی

0

ست نقاشی چیست؟

شاید تا حالا نام ست نقاشی رو شنیده باشید ولی از نزدیک ندیده باشید. خیلیا فکر میکنن خرید ست نقاشی همان خرید مدادرنگی بچگانه هست بعلاوه پاک کن یا تراش مختص بهش و شاید هم فکر میکنن ست نقاشی برای نقاشی ساده است که در مدارس بیشتر رواج داره.
ساده‌ترین ست نقاشی شامل مدادرنگی، تراش، پاک کن، ماژیک و آبرنگ است که میتوان برای کودکان و بچه های دبستانی تهیه کرد.

انواع ست نقاشی

انواع ست نقاشی

برای افراد که در زمینه ی هنر فعالیت دارند ۴ نوع ست نقاشی رایج هست که شامل: ست نقاشی روغنی ، ست نقاشی اکریلیک، ست نقاشی آب رنگ و ست نقاشی گواش می‌باشد.

مشاهده انواع ست نقاشی

ست نقاشی روغنی

ست نقاشی روغنی در بسیاری از تابلوهای نقاشی دیده می‌شود زیرا دارای شفافیت رنگ بسیار بالایی است.
برای خرید ست نقاشی روغنی باید به چند نکات دقت کنید که شامل انواع روغن می‌باشد مثلا رایج ترین روغن ها شامل روغن بذر کتان ، روغن گردو و روغن گلرنگ و… است که باید مورد توجه قرار بگیرد بدلیل اینکه هر کدام از این روغن ها ویژگی خاصی دارند که به زیبایی نقاشی شما کمک می‌کند، مثلا روغن دانه های کتان به شفافیت و براق شدن نقاشی شما کمک می‌کند. همچنین باید به تعداد رنگ ها اهمیت بدید که این به سطح و کیفیت کار شما بستگی دارد.

ست نقاشی اکریلیک

از ست نقاشی اکریلیک می‌شود برای نقاشی های ساده تا پیچیده استفاده کرد، کارهای ساده مثل نقاشی یک خانه در طبیعت و کارهای پیچیده مثل کاریکاتور یک شخص معروف. نمونه هایی از نقاشی های اکریلیک را میتوان در برنامه های کودک گذشته مشاهده کرد. همچنین میتوانید همراه این ست وسایل ریختن اکریلیک را هم خریداری کنید. برای خرید این ست نقاشی باید به تعداد فنجان ها و اندازه فنجان ها نیز توجه شود.

ست نقاشی آبرنگ

ست نقاشی آبرنگ بیشتر برای طرح های روی لباس و طرح های چاپی بکار میرود برای خرید این ست باید به تعداد رنگ ها و چسب بکار رفته در جنس توجه شود.

ست نقاشی گواش

ست نقشی گواش که برای نقاشی های ساده و مبتدی تا نقاشی های حرفه ای در تابلو های معروف بکار برده میشود بسیار معروف است.
برای نقاشی با گواش باید به کیفیت قلم ها و سایز آن توجه شود همچنین به تعداد رنگ ها و کیفیت آنها نیز توجه شود.
مزایای ست نقاشی
ست نقاشی به دلیل اینکه تمام خواسته های هنرمند را میتواند برطرف کند بسیار معروف است، برای مثال شما بخواهید انواع قلم ها و رنگ ها را جدا خریداری کنید هزینه بالا میرود ولی ست نقاشی با توجه به کیفیت، خواسته و سطح شما میتواند نیاز شما را برطرف کند، برای نمونه شما برای کشیدن یک نقاشی پیچیده نیازمند به چندین قلم و انواع مختفی رنگ هستید که این ها همه در یک ست نقاشی می‌باشند، همچنین انواع ست نقاشی ساده با توجه به نیازهای کودکان موجود می‌باشد.

مشاهده قیمت ست نقاشی

مهمترین نکاتی که باید در خرید ست نقاشی به آن توجه کنید :

  • در ست نقاشی باید به برند، انواع قلم، کیفیت قلم، تعداد رنگ و کیفیت رنگ توجه شود همچنین حجم رنگ ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
  • یک ست نقاشی روغنی در حالت معمولی باید دارای ۲۴ رنگ باشد.
  • برای ست نقاشی آب رنگ نیاز نیست که تعداد رنگ ها بسیار بالا باشد، مگر کیفیت و سطح کار شما بالا باشد و بدلیل اینکه شما میتوانید با ترکیب ۵ تا ۱۰ رنگ به طرح مورد نظر خود برسید برای خرید این ست حتما لازم نیست با تعداد رنگ های بالا خریداری کنید.
  • برای خرید ست نقاشی اکریلیک حتما به اندازه قلم موها و رنگ ها توجه شود.
  • ست نقاشی گواش یکی از سبک های نقاشی می‌باشد، برای خرید ست نقاشی گواش باید به تعداد رنگ ها و کیفیت و سایز براش ها توجه خاصی شود.
  • ست نقاشی هر سن و هر سطحی را شامل می‌شود فقط بستگی به نوع استفاده شما دارد و اینکه میخواهید نقاشی های شما چه سبکی باشد مثلا برای سبک های کارتونی میتوانید از آبرنگ استفاده کنید و برای نقاشی های رئالیسمی میتوانید از نقاشی های اکریلیکی استفاده کنید. همچنین ست نقاشی ماژیک و مداد و پاک کن و تراش برای کودکان مناسب است.

قیمت ست نقاشی چقدر است ؟

قیمت ست نقاشی در ایران از ۸۰ تومن تا ۲۰۰ تومن می‌باشد که برندهای آریا و کیکو یکی از بهترین برندهای عرضه کننده این محصول هستند که بیشتر برای کودکان مناسب اند.

خرید ست نقاشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.