خرید ست چاقوی آشپزخانه

0

نحوه برش، کندی و تیزی چاقو و حتی نوع چاقو روی غذا تاثیر می گذارد. بنابراین انتخاب ست چاقوی آشپزخانه مناسب برای آشپزها بیشتر از هرکسی دارای اهمیت است. چرا که کار روزانه آنها پخت و پز و آماده سازی غذا است. در ادامه به بررسی نکاتی برای خرید چاقو می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

انواع چاقو

انواع چاقو

چاقوی سرآشپز برای برش و خرد کردن انواع سبزیجات، مرغ و گوشت مناسب است و در اندازه های ۵ تا ۱۰ اینچ به بازار عرضه می شود. البته شما می توانید با توجه به نیازتان از اندازه های دیگر هم استفاده کنید. چاقوی سبزیجات یک چاقو برای کار های ظریف آشپزخانه مثل خرد کردن میوه، بریدن سبزیجات و بریدن گوشت استفاده کرد. در اندازه های ۲ تا ۴ اینچی تولید می شوند. چاقو های دندانه دار برای برش دادن سبزیجاتی مثل گوجه فرنگی و برش دادن نان استفاده می شود و در اندازه های ۱۰ اینچی تولید می شود. همچنین چاقوی فیله برای برش دادن گوشت و ماهی بسیار مناسب می باشد و دارای دسته و تیغه بلند است.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید ست چاقوی آشپزخانه

نکاتی برای خرید ست چاقوی آشپزخانه

  • همیشه هنگام خرید ست چاقوی آشپزخانه آن را در دست بگیرید و از راحت بودن آن در دستتان اطمینان پیدا کنید.
  • اگر چاقوی با کمک پیچ با جوشکاری به دسته متصل شده است؛ اطمینان حاصل کنید که اتصال خوبی داشته باشد و در اثر ضربه خم نشود. البته بهتر است به جای انتخاب این نوع چاقو از چاقو هایی که از یک تکه فولاد ساخته می شود و دو قسمتی نیستند استفاده کنید. که جنس های مرغوب آن معمولا قیمت بالایی دارند.
  • وزن چاقو باید متناسب کار شما باشد و همچنین دست را خسته نکند. معمولا چاقو های سبک بیشتر کارایی دارند و برای اغلب کار های آشپزخانه مناسب هستند؛ با این حال ممکن است برای آجیل و مواد سخت به چاقوی سنگین نیاز داشته باشید.
  • تعادل ست چاقوی آشپزخانه را بررسی کنید. یک چاقوی متعادل کار برش را آسان می کند و کمتر موجب خستگی دست شما می شود. همچنین وزن تیغه و دسته هم در حد مطلوبی قرار دارند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.