خرید ست شیرآلات

0

انواع مختلفی از ست شیرآلات موجود است که هر کدام دارای ویژگی ها، ظرفیت ها و کاربردهای مختلفی هستند. سوپاپ ها وسیله ای مکانیکی هستند که جریان و فشار سیال را در سیستم هیدرولیک یا هوا کنترل می کنند. آنها اجزای اساسی سیستم های لوله ای ست شیرآلات هستند که مایعات، گازها، بخارات، لجن و… را منتقل می کنند.

قبل از انتخاب شیر، باید تعیین کنید که برای چه چیزی استفاده می شود . آیا برای تنظیم مایعات یا توقف جریان آن استفاده خواهد شد؟ پس از آن لازم است نوع رسانه ای که در سیستم گردش می کند تأیید شود: آیا این یک گاز است یا مایع؟ آیا محیط خورنده، شیمیایی یا خنثی است، یک ماده غذایی است یا یک مایع پزشکی است که نیاز به شرایط بهداشتی ویژه ای دارد؟

در آخر، مهم است که بدانید ست شیرآلات، چگونه در سیستم و نوع مونتاژ یا نصب مورد استفاده قرار می گیرد؛ خصوصاً اگر نیاز به جوشکاری، پیچ و مهره از طریق فلنج یا پیچ و مهره باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ست شیرآلات

خرید ست شیرآلات

هنگامی که این عناصر مختلف را تعیین کردید ، می توانید بر روی مشخصات فنی نصب، به ویژه جریان و فشاری که به شما امکان می دهد ابعاد شیر خود را تعیین کنید، تمرکز کنید.

برای محاسبه ابعاد دریچه، باید پارامترهای مربوط به عملکرد مدار را بدانید.

شما باید دمای کار، یعنی دمای محیط در حال گردش و همچنین دمای محیط اطراف بدنه شیر را مشخص کنید. سرعت جریان و سرعت اسمی عناصر اساسی هستند که به شما کمک می کنند شیر مناسب را انتخاب کنید. ضریب جریان (Kv) یک مقدار نظری است که توسط سازنده تعریف شده است و اجازه می دهد دبی نامی شیر را محاسبه کند. می توان آن را به لیتر در دقیقه (l / min) یا بر حسب متر مکعب در ساعت (m3 / h) نشان داد. تولیدکنندگان شیرآلات نمودارهایی را برای تعیین این فاکتور براساس نرخ جریان دلخواه و قطر اسمی ارائه می دهند.

پارامترهای تعیین کننده اندازه ست شیرآلات

  • فشار
  • درجه حرارت
  • نرخ جریان
  • قطر

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.