خرید سرویس غذا خوری

0

شاید برای شما پیش آمده باشد که پس از هر مهمانی تصمیم گرفته باشید که یک سرویس غذا خوری تهیه کنید. ولی به دلیل اینکه تفاوت جنس ها را نمی دانستید از خرید آن صرفه نظر کرده اید. برای خرید سرویس غذا خوری ابتدا باید انواع آن را بشناسید. در ادامه نکاتی را که برای خرید سرویس غذا خوری مهم است را بررسی می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

کدام سرویس غذا خوری را انتخاب کنم؟

کدام سرویس غذا خوری را انتخاب کنم؟

سرویس غذا خوری جنس های مختلفی مثل سرامیک، شیشه، ملامین و … دارد. سرویس های سرامیکی شست و شوی آسان دارند در مایکروویو هم می توان قرار داد و بیشتر برای مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

از ترکیب شیشه و خاک رس تشکیل شده است به همین دلیل از استحکام مطلوبی هم برخوردار است. مشکل ظروف شیشه ای شکستن و لب پر شدن آن هاست. در برند های خارجی این مشکل حل شده و ظرف دیگر در اثر برخورد های ساده دچار ترک و شکستگی نمی شود. برخی از ظروف شیشه ای بسیار شفاف هستند و برخی مات.

بهتر است از ظرفی استفاده کنید که بیشترین شفافیت را داشته باشد چرا که این ظرف در دمای بسیار بالا حرارت دیده و استحکام مناسبی هم برخوردار است. ظروف چینی یکی از متداول ترین ظرف غذا خوری است.

از کوارتز و خاک رس که در دمای بسیار بالا در کوره پخته میشود؛ ساخته شده و استحکام مناسبی دارد. سرویس غذا خوری چینی بیشتر در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده می شود.

می توانید آن را داخل ماشین ظرفشویی بدون نگرانی قرار دهید. همچنین این ظروف به دلیل ظرافت بالایشان نقش های گوناگونی بر روی خود دارند. ظروف سفالی از نظر ساخت شباهت زیادی با ظروف چینی دارند. ضخامت بیشتری دارند.

اغلب آن را می توان داخل ماشین ظرفشویی و مایکروویو قرار داد. نقش های زیبایی دارند. به دلیل جذب آب بالای این نوع از ظروف، نگهداری مواد مایع داخل آن توصیه نمی شود.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.