خرید سرویس قاشق چنگال

0

سرویس قاشق چنگال یکی از ظروف ضروری برای هر آشپزخانه ای است. سرویس قاشق چنگال غالبا در بوفه های سلف سرویس رستوران ها کاربرد بیشتری دارد و به مشتریان اجازه می دهد تا بدون مشکل غذای خود را در ظرف ها سرو کنند. سرویس قاشق و چنگال علاوه بر اینکه در رستوران ها کاربرد دارد در آشپزخانه، برای سرو سس، اندازه گیری ادویه و … نیز لازم است. این ابزار کاربردی به کاربران خود این امکان را می دهند تا در وقت با ارزش خودشان صرفه جویی کنند.

مشاهده قیمت و خرید

انتخاب سرویس قاشق چنگال

انتخاب سرویس قاشق چنگال

  • بالونی: این قاشق ها ، گرد و توخالی بوده و استفاده از آنها بسیار راحت است. از آنها برای تهیه توپک های میوه ، سبزیجات ، کره ، بستنی و … استفاده می شود. اگر می خواهید ظروف غذای خود را با کره تزئین کنید به شدت این قاشق ها توصیه می شود. قاشق های بالر حرفه ای از فولاد ضد زنگ ساخته شده و از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • قاشق سرو سالاد: قاشق های سرو سالاد یکی از وسایل ضروری در صنعت پذیرایی محسوب می شود. ویژه توصیه می شود که از آنها در بوفه سلف سرویس استفاده کنید تا به مصرف کنندگان اجازه دهد خودشان آزادانه و تمیز از خدمات استفاده کنند.
  • قاشق های چای خوری سوراخ دار : این قسمت از سرویس قاشق چنگال، برای سرو بسیاری از غذاها مانند اسپاگتی ، غذاهای سس دار و غذاهای دیگر مناسب است. این ظروف به همان اندازه که برای آشپزخانه کاربردی است، در بوفه های غذایی رستوران ها و هتل ها هم بسیار ضروری می باشند. این قاشق ها که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، سوراخ دار هستند و مواد غذایی را از آب، روغن یا سسی که در آن پخته شده جدا می کنند.
  • قاشق اندازه گیری : قاشق های فارغ از جنس استنلس استیل برای آشپزها ، حرفه ای یا آماتورها ، که می خواهند با استفاده از اندازه گیری دقیق و جهانی مهارت های خود را ارتقا دهند، گزینه ای ایده آل است. این تکه از سرویس قاشق چنگال به شما امکان می دهد تا چاشنی غذای خود را با بیشترین دقت اندازه گیری کنید.
  • چنگال گوشت: سطح مات و دسته خمیده این چنگال، کاربرد گسترده ای دارد دارد. این چنگال های مخصوص گوشت برای پخت و پز و برای سهولت در تهیه غذا نیز استفاده می شوند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.