خرید سماور گازی

0

تقریبا در خانه ی یک ایرانی یک سماور وجود دارد. اگر شما قصد خرید سماور دارید بدانید که دو نوع سماور گازی و برقی در بازار است و سماور ذغالی مدت هاست که سخت پیدا می شود. همچنین اگر قصد شما فقط برای دکور و تزئین است سماور های ذغالی گزینه ی مناسب تری هستند. در انتخاب و خریداری سماور گازی باید به چند نکته که در ادامه بررسی می کنیم توجه کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی های یک سماور گازی

ویژگی های یک سماور گازی

اولین نکته ی بسیار مهم ترموکوپل داشتن سماور گازی است. اگر شما به دنبال ایمنی بیشتر می باشید بهتر است از سماوری که ترموکوپل دارد استفاده کنید. ترموکوپل باعث می شود در مواردی که خطر وجود دارد جریان گاز قطع شود و انفجار صورت نگیرد.

به جنس سماور توجه کنید. سماور هایی که جنس استیل دارند نسبت به سماور های برنجی از مقاومت بیشتری برخوردارند و برای شما که قصد استفاده ی مکرر از سماور دارید می تواند بهترین انتخاب باشد.  همچنین در انتخاب سماور هایی مشابه استیل و … دقت کنید. با این که  سماور های برنجی با اینکه مدت زیادی مثل سماور استیل عمر نمی کنند ولی طرفداران خودش را دارد. همچنین وزن این نوع از سماور بیشتر از سماور های استیل است.

نکته ی دیگر توجه به فضای آشپزخانه و ظرفیت سماور است. اگر فضای آشپزخانه کوچک است؛ سماور گازی خریداری نکنید.  همچنین ظرفیت سماور را با توجه به آب جوش و چای مصرفی تان در طول روز انتخاب کنید نه تعداد اعضای خانواده تان. چرا که یک خانواده ی کم جمعیت ممکن است اندازه ی یک خانواده ی پر جمعیت در طول روز چای مصرف کند.

از خریدن سماور هایی که دسته ندارند اجتناب کنید. دسته های چوبی از پلاستیکی بهتر می باشند. دسته های پلاستیکی زود خراب می شوند و گرما را هم تا حدودی منتقل می کنند. داشتن نشان استاندارد  و گارانتی برای سماور گازی بسیار مهم است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.