خرید شکم بند طبی لاغری

0

برای کسانی که عضلات ضعیف شکمی دارند و یا پس از زایمان برای خانم ها که پوست آن ها شل و کشیده می شوند و ظاهر ناخوشایند پیدا می کند؛ بهتر است از شکم بند طبی لاغری استفاده کنند. شکم بند برای خانم هایی که سزارین کرده اند موجب می شود بخیه ها سر جای خودشان باقی بمانند و برای کسانی قصد لاغری دارند، در کنار ورزش و رژیم غذایی شکم بند طبی موجب می شود شکم آن ها سریع تر حالت بگیرد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع شکم بند

انواع شکم بند

شکم بند حاملگی برای خانم ها که کمر درد شدیدی پیدا می کنند می توان یک گزینه مناسب برای کاهش درد کمر و لگن باشد. این شکم بند ها تمامی قسمت های کمر و شکم را میپوشاند و دارای دو تسمه پلاستیکی می باشند. از این نوع شکم بند نباید در ماه های پایانی بارداری استفاده کرد.

برخی از شکم بند ها برای بعد از عمل و محافظت از کلیه ها طراحی شده اند. از الیاف طبیعی این نوع از شکم بند ها ساخته می شوند. استحکام و سبکی خوبی دارند و گرمای مناسبی به کلیه ها می دهند.

شکم بند های لاغری مناسب کسانی است که که به دنبال لاغر کردن شکم خود هستند. با توجه به اینکه این شکم بند بسیار سفت به شکم بسته می شود باعث می شود چربی ها فشرده شوند و بعد از مدتی باعث لاغری موضعی می شوند و اگر ورزش و رژیم غذایی مناسب نداشته باشید بستن شکم بند طبی لاغری چندان فایده ای نخواهد داشت. این شکم بند باعث افزایش دمای بعد و تعریق زیاد می شود. همچنین با پشتیبانی شکم و دور کمر و وارد کردن فشار به این نواحی باعث افزایش چربی سوزی می شود. برای اینکه پوست شما پس از استفاده از شکم بند طبی لاغری دچار خارش و حساسیت نشود قبل از خرید به جنس آن توجه کنید و سایز آن را طوری انتخاب کنید که شکم بند موجب نشود شما به سختی نفس بکشید. همچنین از شکم بندی هایی که داخل آن ها فلزات دارد استفاده نکنید و در هنگام خواب شکم بند طبی لاغری را نپوشید. زنان باردار هم نباید از شکم بند لاغری استفاده کنند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.