خرید شمع پاکسازی گوش

0

گوش کندلینگ عملی است که برخی از پزشکان ادعا می کنند که موم های ناخوشایند موجود در گوش، ناخالصی ها و سموم از بین رود. شمع پاکسازی گوش به افزایش سلامت جسمی و روانی کمک می کند. روش استفاده از شمع پاکسازی گوش به این صورت است که یک فرد دراز کشیده و یک گوشش رو به بالا است. سپس یک شمع در گوش قرار گرفته و روشن می شود. این روش به دلیل شکل خاص شمع های مورد استفاده، به عنوان گوش شنوایی درمانی شناخته می شود.

مشاهده قیمت و خرید

خرید شمع پاکسازی گوش

خرید شمع پاکسازی گوش

خرید شمع پاکسازی گوش؛ آری یا خیر؟

اما شمع های مومی شکل گوش، چگونه کار می کنند؟ آیا شمع های موم گوش مفید هستند؟ یا خیر؟

طرفداران این عمل چندین ادعای مختلف در مورد مکانیزم دستیابی به اهداف خود ارائه می دهند. برخی ادعا می کنند که گرمای شمع روشن نوعی مکش ایجاد می کند که موم و سایر ناخالصی ها را از گوش و به داخل شمع می کشد. برخی دیگر ادعا می کنند که گرمای شمع ذوب شده، موم داخل گوش را تحت تأثیر قرار می دهد به طوری که ناخالصی های موجود در گوش، در طی چند روز آینده می افتند. اما آیا واقعا این ادعا صحت دارد؟ متأسفانه، هیچ مدرک پزشکی برای تأیید مزایای درمان حرارتی – شنوایی به این روش وجود ندارد. جرم گوش چسبناک است و کاملاً به دو طرف داخلی گوش می چسبد. در نتیجه، یک شکل بسیار قوی مکش برای از بین بردن آن مورد نیاز است و قدرت این مکش به راحتی توسط شخصی که تحت این فرآیند قرار گرفته احساس می شود. همچنین طبل های گوش یکی از موانعی است که مجرای گوش را از بقیه ساختار داخلی سر جدا می کند.

شمع های گوش از یک ساختار پارچه ای ساخته می شوند که در یکی از سه نوع مختلف موم پوشانده شده اند. انتهای نوک تیز در گوش قرار می گیرد در حالی که انتهای آن پهن تر است. دقت داشته باشید که استفاده از شمع پاکسازی گوش فقط باید توسط پزشکان باتجربه انجام شود. بنابر این تنها توصیه ما برای خرید یک شمع پاکسازی گوش، تجویز پزشک است. در غیر این صورت با عوارض جانبی مثل سوختگی لاله گوش و سوراخ شدن مجرای گوش مواجه خواهید شد. حتی مقدار کمی موم از شمع به داخل حفره گوش ریخته شود با انسداد شنوایی مواجه خواهید شد که این می تواند منجر به کاهش شنوایی کوتاه مدت یا حتی طولانی مدت شود و برای رفع این مشکل نیاز به جراحی خواهید داشت. سوراخ شدن لاله گوش می تواند یک عارضه جانبی جدی باشد و…

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.