خرید شیر جوش

0

در هر آشپزخانه ای شیر جوش نیاز است. شما علاوه بر آنکه شیر را در آن گرم می کنید، می توانید برای کار هایی مثل آب کردن شکلات، گرم کردن انواع مایعات، سس ها، سوپ ها و … استفاده کنید. با توجه به کارایی بالایی که این وسیله خرید آن ضروری است ولی قبل از خرید بهتر است نکاتی را هم در نظر بگیرید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید شیر جوش 

نکاتی برای خرید شیر جوش 

جنس بدنه شیر جوش : بدنه باید طوری باشد که گرما را به طور یکنواخت و در تمامی قسمت های ظرف پخش کند. ظرف های آلومینیومی با اینکه سبک هستند ولی دوام کمی دارند و در مجاورت مواد اسیدی آسیب می بینند. گرما و حرارت را به طور یکنواخت در ظرف پخش می کند ولی سریع داغ می شود که این ممکن است زیاد خوب نباشد. شیر جوش های مسی قدرت پخش حرارت بسیار بالایی دارند ولی ممکن است با محتویات غذایی واکنش دهند. شیر جوش از جنس استیل ضد زنگ می تواند یکی از انتخاب های بسیار مناسب باشد. استیل با مواد غذایی واکنش نمی دهد، حرارت را به خوبی پخش می کند و خط و خش به خودش نمی گیرد. سرامیک ماده ی دیگری است که در آن ها استفاده می شود سرامیک نچسب است و شست وشوی آن راحت است.

دسته : دسته دستگاه باید خوش دست باشد و دستان شما هنگام کار با آن سریع خسته نشود. دسته های که گرما را انتقال می دهد برای آشپزی مناسب نیست و دستان شما ممکن است بسوزد. بنابراین دسته باید عایق باشد. علاوه بر عایق بودن دسته باید استحکام مناسبی داشته باشد و با پیچ یا پرس به دستگاه وصل شده باشد.

به برآمدگی لبه شیر جوش هم توجه کنید. بعضی از دستگاه ها دو لبه دارند. شیر جوش هایی که فاقد لبه بر آماده هستند را خریداری نکنید چرا که ریختن مایع از شیر جوش به ظرف در این نوع بسیار مشکل است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.