خرید صندلی مدیریتی

0

امروزه برای خرید یک صندلی باید دقت کنیم زیرا اگر یک صندلی با کیفیت نخریم در اصل پولمان را حرام کرده ایم و آسایش و سلامتی خود را به خطر انداخته ایم.
وقتی شما مدیریت یک شرکت یا جایی را بر عهده دارید مسلما باید با بقیه تفاوت داشته باشید و یکی از این تفاوت صندلی که روی آن میشینید است.
خرید یک صندلی مدیریت مناسب با متریال مناسب می تواند روی سلامتی شما خیلی موثر باشد.

مشاهده قیمت صندلی مدیریت

صندلی مدیریتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی مهم یک صندلی مدیریتی باید راحتی و ارگومونیک بودن آن باشد زیرا یک مدیر وقت زیادی را در اداره صرف میکند و این مهم است که روی چه صندلی مینشیند.
یکی از ویژگی هایی که باید یک صندلی مدیریتی داشته باشد قابلیت تنظیم آن در موقعیت های مختلف باشد مثلا دارای اهرمی برای تنظیم ارتفاع یا چرخ های چرخون و… باشد تا شخص استفاده کننده بتوان با دست بازتری با آن کار کند و نشستن طولانی مدت برای آن لذت بخش باشد.
گاهی اوقات ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بخواهید روی صندلی بخوابید یا اینکه بخواهید کمی راحت تر بنشینید برای همین باید به پشتی صندلی تکیه دهید  و اگر صندلی مدیریت این ویژگی را داشته باشد که قابلیت ارتجاع به سمت عقب را داشته باشد میتواند یک ویژگی مثبت بشمار آید.

صندلی مدیریتی نباید زیاد نرم باشد!!

صندلی مدیریتی نباید زیاد نرم باشد!!

یک صندلی مدیریت نباید زیاد سفت باشد که شخص را اذیت کند و برای سلامتی ضرر داشته باشد و نباید زیاد نرم باشد که که شخص مانند مبل راحتی روی صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد. در چنین حالتی فرد در یک وضعیت ثابت قرار میگیرد و خون رسانی بدنش مختل میشود.
همچنین یک صندلی مدیریتی میتواند جای دست نیز داشته باشد که در صورت خستگی دستتان را روی آن بگذارید و بتوانید استراحت کنید ولی در هنگام کار کردن بهتر است دست روی دسته گذاشته نشود زیرا این حالت باعث ایجاد کشش میشود.
برای خرید صندلی مدیریتی به این نیز توجه داشته باشید که پشتی صندلی باید انحنا مانند داشته باشد که گودی کمر موقعی که تکیه دادید حفظ شود. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشد و بهتر است که ضد تعریق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.
صندلی مدیریتی نباید زیاد سبک باشد که براحتی جا به جا شود و نباید زیاد سنگین باشد که امکان جا به جایی آن سخت باشد.
توجه داشته باشید که ارتفاع صندلی مدیریتی نسبت به بقیه صندلی ها باید کمی بیشتر باشد و عرض پهن تری نیز داشته باشد.
بجای صندلی مدیریتی میتوانید از مبل مدیریت نیز استفاده کنید ولی این را توجه داشته باشید که بهتر است که با بقیه صندلی های اداری و صندلی های مهمان یکی باشد مثلا اگر از صندلی مدیریتی استفاده میکنید برای مهمانان خود نیز تقریبا با همان طرح و رنگ و جنس استفاده کنید ولی اگر از مبل مدیریت استفاده میکنید برای مهمانان خود نیز از مبل اداری استفاده کنید.

خرید صندلی مدیریت

خرید یک صندلی با مبل مدیریتی مناسب می تواند بسیار مفید و انتخاب درستی باشد، انتخاب یک صندلی مدیریتی با متریال مناسب از جمله چرم و ویژگی هایی که به راحتی استفاده کننده کمک کند تقریبا امری ضروری است. همچنین صندلی یک مدیر با بقیه اعضای اداره باید دارای تفاوت هایی نیز باشد!!
توجه داشته باشید که استفاده از یک کتاب زیر ساعد و زیرپایی مناسب و… نیز فراموش نکنید زیرا این ها هم به راحتی و سلامتی شما کمک میکند.

خرید صندلی مدیریت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.