خرید صندلی و میز تاشو نماز

0

افراد مسن یا کسانی که بیماری هایی از قبیل کمر درد، زانو درد و… دارند و نماز خواندن برای آنها ضرر دارد و یا اینکه اذیت میشوند به همین دلیل باید نمازشان را روی صندلی و میز مخصوص نماز بخوانند.
شاید در مکانی مهمان بودند یا در مسافرت و… که دسترسی به میز و صندلی ندارند یا دسترسی به آنها سخت است می توانند از صندلی و میز تاشو نماز استفاده کنند. همچنین صندلی و میز تاشو نماز در خانه و نماز خانه ها و مسجد ها نیز بکار می آیند.

مشاهده قیمت صندلی و میز تاشو نماز

انواع صندلی و میز تاشو نماز

صندلی و میز تاشو نماز در انواع مختلف و جنس و شکل های گوناگون تولید میشوند که به آن میپردازیم.
صندلی و میز معمولا جدا از هم هستند و هر یک را جدا می‌شود تا زد ولی صندلی و میز به هم چسبیده هم در بازار موجود می باشد. معمولا در جنس های چوبی قابل دسترس هستند و همه ی آنها زیر مهری دارند زیرا به دلیل اینکه میز شیب دار می باشد مهر ممکن است بیفتد و زیر مهری از آن جلوگیری میکند.
توجه داشته باشید که قابلیت تنظیم شیب و زاویه یکی از ویژگی هایی مهمی است که بهتر است میز داشته باشد. بسیاری از میز ها دارای مکانی هستند که مهر ، تسبیح ، قران و وسایل نماز را در آن قرار میدهند ، این ویژگی باعث میشود که دیگر نیازی نداشته باشید که هر کدام را جداگانه روی آن قرار دهید و حمل آن ها ساده تر میکند.

جنس و راحتی صندلی و میز تاشو نماز چقدر مهم است ؟

جنس و راحتی صندلی و میز تاشو نماز چقدر مهم است ؟

بسیاری از صندلی ها ها صفت می باشد و نشستن طولانی مدت باعث میشود که کمر استفاده کننده آسیب ببینید. به همین دلیل داشتن پشتی و یک قسمت نرم برای نشستن روی آن می تواند باعث شود که استفاده از آن راحت شود. توجه داشته باشید که در صورت نداشتن این ها میتوانید بالشتی را روی صندلی در مواقعی که روی صندلی به مدت طولانی مدت می نشینید، قرار دهید.

صندلی و میز تاشو مکان حجم بسیار کمی را اشغال میکند.

صندلی و میز تاشو وقتی تا میشوند و به حالت معمولی خود بازگردانده میشود حجم خیلی کمی را اشغال میکند و جابه جایی آن بسیار ساده میشود.
مواظب میله ها و زیرپایه ها باشید!: توجه داشته باشید که صندلی و میز بهتر است از میله های با دوام استفاده شده باشد که در مدت زمان طولانی آسیب نبین یا ضعیف نشوند همچنین داشتن یک زیرپایه مناسب مهم است زیرا ضربه گیر است و باعث خرابی فرش و موکت در استفاده طولانی مدت نمیشود و در ضمن سر نمیخورد.
اگر فکر میکنید که ممکن است گاهی اوقات ارتفاع میز را تغییر دهید میز تاشو نماز بخرید که بتوان ارتفاع میز را تغییر داد.
تا میتوانید از آن استفاده دیگری نکنید: توجه داشته باشید که صندلی و میز تاشو نماز مخصوص نماز طراحی شده است و استفاده ی دیگری از آن ممکن است به سازه آسیب وارد کند.

قیمت خرید صندلی و میز تاشو نماز

در آخر صندلی و میز نماز در قیمت های گوناگون حدودا  بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میتوان خریداری کرد که در طرح ها، رنگ ها و جنس های گوناگون تولید میشود که این میزان قیمت مطلوب می باشد زیرا ممکن است در صورت عدم استفاده سلامتی شما به خطر بیفتند.

خرید صندلی و میز تاشو نماز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.