خرید صندلی کودک

0

کودکان نیاز به مراقبت و حمایت دارند و بدون کمک ما ممکن است آسیب ببینند. یکی از محل هایی که  کودکان نیاز به مراقبت دارند هنگام رانندگی در درون اتومبیل ما است که باید شرایط مناسب برای آنها فراهم باشد. صندلی کودک اولین وسیله ی لازم برای ماشین ما است تا از کودکمان مراقبت کنیم. یک صندلی مناسب می تواند مکان مناسبی را برای کودک فراهم کند و آن را از خطراتی که ممکن است در حین رانندگی برایش اتفاق بیفتد حفظ کند.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای انتخاب صندلی کودک

نکاتی برای انتخاب صندلی کودک

اولین کار تصمیم بگیرید که هر چند وقت می خواهید برای کودک تان صندلی بگیرید. معمولا اندازه صندلی ها متناسب با سن کودک یا نوزاد طراحی می شوند. وزن یکی دیگر از فاکتور هایی است که تولید کنندگان به آن توجه می کنند و شما هم باید هنگام خریداری به این نکته توجه داشت باشید. صندلی همه ی ماشین ها یکسان نیستند، بنابراین صندلی کودک شما باید متناسب با صندلی ماشین شما باشد تا کودک آسیب نبیند.

برای خردسالان و نوزادان صندلی کودک بالشتک دار تهیه کنید. بالشتک های درج شده راحتی بیشتری برای کودکان کوچکتر فراهم می کند. یک تکیه گاه قابل تنظیم باعث می شود برای کودک در حال رشد نشستن راحت تر باشد.  اگر کودک شما به طور مرتب چرت می زند به دنبال صندلی باشید که بیشتر خم می شود. استفاده از پتو یا سایر مواد اضافی در صندلی خودداری کنید؛ این امر باعث می شود از یک سگک ایمن جلوگیری شود.

به دنبال صندلی باشید که به راحتی تمیز شود. به عنوان نمونه صندلی های ساخته شده با پارچه ی مخمل سخت تر از بقیه ی صندلی ها تمیز می شوند.

هرگز صندلی رو به عقب را مقابل کیسه هوا قرار ندهید. با یک تصادف ممکن است کودک آسیب جدی ببیند. کودک را به درستی ببندید و مطمئن شوید صندلی کودک از شانه ها و باسن به درستی متصل شده است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.