خرید صندوق انتقادات و پیشنهادات

0

در بسیاری از مکان های عمومی و اداری مشاهده می‌کنیم که صندوقی یا وسیله ای را مخصوص انتقادات و پیشنهادات قرار میدهد به منظور اینکه از انتقادات و پیشنهادات بقیه برای بهتر شدن کار خود استفاده کنند و یا اینکه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

مشاهده قیمت صندوق انتقادات و پیشنهادات

همیشه از صندوق انتقادات و پیشنهادات استفاده نکنید!

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که فکر میکنید صندوق پیشنهادات و انتقادات زیاد مهم نیست و با یک خرج کم میتوان این وسیله را برای محیط کاری خود فراهم کنید در اشتباه هستید زیرا این وسیله فقط جنبه تبلیغاتی یا رسمی بودن ندارد. میتوان از آن وسیله برای زیبایی محل کار خود نیز استفاده کرد. مثلا در بانک ها صندوق انتقادات و پیشنهادات شیشه ای و بزرگ می باشد و همین زیبایی باعث میشود افراد زیادی آن را ببینند و آن را مورد توجه و استفاده قرار دهند.

همیشه از اسم تکراری برای صندوق انتقادات و پیشنهادات استفاده نکنید!

همیشه از اسم تکراری برای صندوق انتقادات و پیشنهادات استفاده نکنید!

 صندوق انتقادات و پیشنهادات همیشه نباید به همین اسم باشند و میتوانید از اسم های دیگر با توجه به محل مورد نظر استفاده کنید. مثلا میتوانید بنویسید: جهت ارتباط با شما عزیزان، پیشنهادات و نظرتان را لطف در اختیار ما بگذارید یا در مدرسه ها میتوانید بنویسید جهت ارتباط با اولیا و مربیان و…

برای انتخاب صندوق انتقادات و پیشنهادات، زیاد رسمی نباشید.

 گاهی اوقات لازم است کمی ساده تر رفتار کنید و حتما لازم نیست زیاد هزینه کنید: میتوانید خودتان این وسیله را با چوب های ارزان قسمت و سبک بسازید و حتما لازم نیست زیاد هزینه کنید.

خرید صندوق انتقادات و پیشنهادات

در آخر صندوق پیشنهادات و انتقادات در جنس های و طرح های مختلفی در جنس های چوبی، فلزی و شیشه ای و… عرضه می‌شود که میتوانید در قیمت های مختلف آن را تهیه کنید.

خرید صندوق انتقادات و پیشنهادات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.