خرید قفسه اداری

0

قفسه یکی از پرکاربردترین وسایل اداری در محیط های اداری و سازمان هاست که از آن برای نگهداری پرونده ها، مدارک، وسایل و کاغذ های اضافی و… مورد استفاده قرار میگیرد.
در دکوراسیون داخلی اداری وسایل گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد یکی از این تجهیزات مورد استفاده ادارات قفسه اداری است. قفسه های اداری معمولا برای نگهداری اسناد، مدارک، پرونده ها و اوراق مورد استفاده قرار میگیرد و در انواع گوناگون تولید میشود که استفاده از آن ها منجر به ایجاد نظم در محیط کار و اداره میگردد و معمولا قفسه های اداری بدون قفل و کلید هستند و بسیاری از وسیله ها که در این قفسه ها قرار میگیرد محرمانه نیستند. از طرفی به دلیل باز بودن قفسه های، گرد و غبار بیشتری روی آنها قرار میگیرند و هر روز نیاز به گردگیری و کشیدن دستمال دارند به همین دلیل بهتر است از وسایلی در داخل آنها استفاده کرد که کاربرد بیشتری ارند.
با توجه به اینکه کارمندان برای نظم بخشیدن و مرتب کردن وسایل و فایل های موجود خود از قفسه ها استفاده میکنند و قفسه اداری نیز به محیط اداره زیبایی خاصی می بخشد از این رو تولید کنندگان در تولید و ایجاد قفسه های اداری خلاقیت بالایی به خرج میدهند.
کار با قفسه اداری بسیار راحت می باشد: قفسه ها معمولا داری کشو یا دری نیستند که باز شود و راحت قابل دسترس هستند و وسایل داخل آن براحتی قابل دسترس هستند.
قفسه های همیشه برای مدارک نیستند!: یکی دیگر از ویژگی های قفسه اداری زیبا سازی اتاق های اداری است. در تمام شلف های قفسه ها پرونده یا مدارک گذاشته نمی شود و میتوان از آن برای زیبایی سازی محل استفاده کرد و روی آنها عکس، آینه، مجسمه و گلدان و… برای زیبایی گذاشت.

مشاهده قیمت قفسه اداری

انواع قفسه اداری

انواع قفسه اداری

قفسه اداری چرخ دار

قفسه های اداری به دلیل داشتن چوب مقاوم در تولید آنها یا داشتن اسناد زیاد سنگین می باشد و جابه جایی آنها به مراتب سخت است به همین منظور از قفسه های اداری دارای چرخ برای جابه جایی آن استفاده میشود.

قفسه های اداری دارای در

یک نوع دیگری از قفسه ها موجود می باشد که دارای دو درب هستند. یکی از ویژگی این قفسه به نسبت بقیه مدل ها این می باشد که می توان اسناد مهم را در داخل آن قرار داد زیرا دارای در و قفل هستند و می توان از آن اسناد به درستی مراقبت کرد.

قفسه هایی از جنس پلاستیک

نوع دیگری از قفسه ها هستند که با جنس پلاستیک سخت و مقاوم ساخته شده است که می توانید از آن در اداره نیز استفاده کنید ، این نوع از قفسه به نسبت چوبی و آهنی مقاومت کم تری دارند بنابراین نباید وسیله سنگین در داخل آن قرارداد. این جنس از قفسه به نسبت بقیه مقرون به صرفه می باشد.

قفسه های اداری فلزی

این نوع قفسه ها از استقامت بالایی برخوردار هستند که برای ساخت آن ها از آلیاژ های ضد زنگ استفاده میشود و در طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود. این نوع قفسه ها به دلیل اینکه در ساخت آن ها از ورقه های نازک فلزی استفاده شده است سنگین نمی باشند.

قفسه های چوبی

 برای ساخت قفسه چوبی از چوب های مختلفی استفاده میشود که در ساخت های اخیر ام دی اف پرکاربردترین متریال برای ساخت قفسه اداری می باشد اما به به دلیل وزن سنگین آن جا به جایی و استفاده از آن را دشوار میکند. معمولا قفسه های چوبی دارای درب های شیشه ای می باشند که این شیشه ها مقاومت بالایی در ضربه و خط و خش دارد و این قفسه های که دارای درب های شیشه ای هستند برای نگهداری کتاب مناسب می باشند. همچنین اگر این درب ها دارای قفل باشد میتوانید اسناد مهم را داخل قفسه قرار دهید.
در آخر یک قفسه برای زیبایی و نظم دهی اداره ها، مدرسه ها، کتابخانه و خانه و… مناسب می باشد و با توجه به نیاز های خودتان میتوانید آن ها را خریداری کنید. اگر وزن قفسه ها برایتان مهم است و میخواهید آن را جا به جا کنید میتوانید از قفسه های پلاستیکی یا قفسه های فلزی استفاده کنید. ولی در غیر این صورت مدل های دیگری نیز در دسترس هستند که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

خرید قفسه اداری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.