راهنمای خرید ضبط پخش کننده خودرو

0

قرار است در ادامه معرفی و راهنمای خرید کالای دیجیتال، راجع به یک موضوع بسیار مهم (مخصوصا برای ماشین‌بازها و علاقه‌مندان به خرید لوازم خودرو ) صحبت کنیم. خرید ضبط پخش خودرو موضوعی بسیار پرطرفدار است که به علت وجود برند‌های مختلف و همچنین تنوع بسیار زیاد ضبط‌های خودرو در بازار، خرید آن کمی سخت شده است. البته که اصلا نگران نباشید؛ چون قرار است در مجله چاپخونه زیر و بم آن را بررسی کنیم و شما را با تمام نکات مهم آن آشنا کنیم و پس از آن به سراغ قیمت خرید ضبط خودرو در بازار برویم و آن را برای شما زیر ذره‌بین قرار دهیم. پس با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

مشاهده انواع ضبط خودرو


بررسی قدم اول در خرید ضبط پخش خودرو

بررسی قدم اول در خرید ضبط پخش خودرو

قدم اول برای خرید ضبط خودرو این است که تعیین کنید و بدانید که قرار است از چه مدل باندی برای سیستم خود استفاده کنید. دلیل این حرف این است که اگر شما بخواهید صدایی عالی و با کیفیت از ضبط خود دریافت کنید، باید باندی خوب هم داشته باشید و هم ضبط شما خوب باشد که البته اصولا ضبط‌ های خوب خودرو با هر باندی سازگار هستند. در عین حال پیشنهاد ما به شما این است که اگر صدایی بسیار قدرتمندتر و قوی‌تر و همچنین با کیفیت‌تر نیاز دارید، حتما یک ساب ووفر نیز خریداری نمایید.

نکته مهم بعدی این است که متاسفانه قیمت موضوع بسیار مهم و تاثیرگذاری شده است.  تقریبا می‌توان گفت شما با مبلغی که برای خرید پخش کننده خودرو در نظر می‌گیرید میتوانید تعیین کنید که به سراغ تعدادی برند خاص بروید؛ چرا که بعضی برندها آن‌قدر گران‌ شده‌اند که گاها با مبالغ پایین نمی‌توان به سراغ آن‌ها رفت.

در عین حال پیشنهاد می‌کنم اصلا به سراغ برندهای متفرقه نروید، چون قطعا به زودی پشیمان خواهید شد. سعی کنید از برند‌های معروف که حوزه کار تخصصی آن‌ها لوازم صوتی و ضبط خودرو است، خرید کنید. همچنین حتی‌الامکان به سراغ برند‌های چینی نیز نروید.

مشاهده قیمت ضبط خودرو


بررسی نکات مهم برای خرید ضبط خودرو

بررسی نکات مهم برای خرید ضبط خودرو

خرید یک ضبط مناسب بدون اطلاعات اولیه کمی سخت است. پس باید نکاتی مهم برای خرید پخش کننده مناسب خودرو را بدانیم. این نکات عبارتند از:

توان خروجی ضبط پخش خودرو

توان خروجی هر چه که بیشتر باشد، شما صدای بهتر و با کیفیت‌تری از سیستم خود دریافت می‌کنید. این توان عددی بر حسب وات است. به توان خروجی، حداکثر قدرت صدای خروجی نیز می‌گویند.

پورت‌های ورودی ضبط پخش خودرو

پورت‌های ورودی یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که هنگام خرید یک پخش کننده خودرو باید آن‌ها را در نظر بگیرید. پورت ورودی همان پورتی است که شما میتوانید از طریق آن موزیک خود را از طریق ضبط پلی کنید. این پورت می‌تواند آ یو ایکس و یا یو اس بی باشد. امروزه همگی ما به جای استفاده از سی دی ترجیح می‌دهیم که از فلش خود استفاده کنید. همچنین بسیاری از آهنگ‌های ما درون تلفن همراه ما قرار دارند. پس بهتر است که ضبطی را برای خودرو خود خریداری کنید که هم پورت یو اس بی و هم پورت آ یو ایکس را داشته باشد.

داشتن بلوتوث ضبط پخش خودرو

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر می‌توان حتی از فلش هم استفاده نکرد و تمام آهنگ‌هایی که درون گوشی موبایل ما قرار دارند از طریق وصل شده بلوتوث ضبط به گوشی موبایل، می‌توانند پخش شوند. بدون استفاده از هیچ کابل اضافه‌ای!

انتخاب برند مناسب ضبط پخش خودرو

 همان‌طور که در بخش مقدمه هم تذکر دادیم، حتما سعی کنید از برند‌های معروفی که امتحان خود را در این زمینه پس‌داده‌اند استفاده کنید تا مجبور نشوید بعد از خرید یک ضبط خودرو از برند متفرقه، به سراغ خرید یک ضبط خودرو از یک برند معروف و معتبر بروید!

قابلیت جدا شدن پنل ضبط پخش خودرو

 این قابلیت را می‌توان کمی سلیقه‌ای در نظر گرفت. بعضی از افراد دوست دارند که پنل ضبط جدا شود و آن را با خود حمل کنند تا خدایی نکرده دزد به سراغ ضبط خودرو آن‌ها نرود. از طرفی هم افرادی هستند که دوست ندارند که پنل ضبط خود را با خود حمل کنند و ترجیح می‌دهند که پنل ضبط خودرویشان کاملا ثابت باشد.

صفحه نمایش ضبط پخش خودرو

 امروزه روی هر خودرویی حتی پراید هم می‌توان ضبطی با صفحه نمایش چند اینچی قرار داد که هم خودرو را زیبا‌تر می‌کند و هم امکانات بیشتری مثل قابلیت نصب دوربین دنده‌عقب و … را در اختیار ما می‌گذارد. این صفحه نمایش‌ها حتی مواردی دارند که لمسی نیز هستند که خب استفاده از آن‌ها بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

مشاهده برندهای ضبط خودرو

بهترین برندهای ضبط پخش کننده خودرو کدام ها هستند ؟

بهترین برندهای ضبط پخش کننده خودرو کدام ها هستند ؟

برندهای معروف ضبط خودرو:


قیمت انواع ضبط خودرو در بازار

قیمت انواع ضبط خودرو در بازار

امیدوارم شش نکته بسیار مهم در بخش قبل، شما را برای خرید یک ضبط خودرو خوب، کاملا راهنمایی کرده باشد. حالا وقت آن رسیده است که به سراغ بررسی قیمت‌ها با هم برویم:

قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی است؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند.

ارزان‌ترین پخش کننده خودرو در بازار کدام است ؟

مثل همیشه با ارزان‌ترین‌ها شروع می‌کنیم. ارزان‌ترین ضبط خودرو بازار از برند جی شیک است. دارای پورت یو اس بی و آ یو ایکس است. قابلیت جدا شدن پنل را ندارد. صفحه نمایش لمسی ندارد. قیمت این محصول دویست و سی و دو هزار تومان است.

ضبط خودرو ارزان بعدی باز هم از برند جی شیک است. دارای پورت یو اس بی و آ یو ایکس است. قابلیت جدا شدن پنل ندارد. صفحه نمایش لمسی ندارد. قیمت این محصول دویست و پنجاه و سه هزار تومان است.

خرید ارزان‌ترین ضبط خودرو

پرفروش‌ترین پخش کننده خودرو در بازار کدام است ؟

پرفروش‌ترین ضبط‌های  خودرو از برند امیننس هستند که مورد اول دارای پورت یو اس بی است. قابلیت جدا شدن پنل دارد. صفحه نمایش لمسی ندارد. محلی برای استفاده سی دی تعبیه نشده است. این محصول پرفروش قیمتی چهارصد و شصت هزار تومانی دارد.

مورد بعدی دارای پورت یو اس بی و آ یو ایکس است. قابلیت جدا شدن پنل ندارد. صفحه نمایش لمسی ندارد. محلی برای استفاده سی دی تعبیه نشده است. حداکثر قدرت صدای خروجی ۲۰۰ وات است. همچنین قیمت این ضبط سیصد و هفتاد هزار تومان است.

خرید پرفروش‌‌ترین ضبط خودرو

محبوب‌ترین پخش کننده خودرو در بازار کدام است ؟

محبوب‌ترین ضبط خودرو بازار از برند پایونیر است که دارای پورت یو اس بی است. قابلیت جدا شدن پنل را دارد. صفحه نمایش لمسی ندارد. حداکثر قدرت صدای خروجی این ضبط ۲۰۰ وات است. قیمت این ضبط یک میلیون و هفتصد و نود هزار تومان است.

ضبط محبوب بعدی از برندی متفرقه است. پورت یو اس بی دارد. پنل آن جدا نمی‌شود. دارای صفحه نمایش دستی است. حداکثر قدرت صدای خروجی آن نیز ۲۰۰ وات است. این ضبط مناسب برای خودروهای زیادی مثل پژو ۴۰۵ و کمری و ماکسیما و هایلوکس است. قمیت این محصول نهصد و پانزده هزار تومان است.

خرید محبوبترین ضبط خودرو

گران‌ترین پخش کننده خودرو در بازار کدام است ؟

گران‌ترین ضبط بازار ایران، از برند معروف و بی‌نظیر پایونیر است. صفحه نمایش لمسی دارد. پورت یو اس بی دارد. صفحه نمایش این ضبط هفت اینچ است. خروجی مستقیم ساب ووفر ندارد. حداکثر قدرت صدای خروجی آن ۲۰۰ وات است. قیمت این محصول دوازده میلیون و دویست هزار تومان است.

ضبط گران بعدی از برند اونایس است. صفجه نمایش لمسی ۱۰ اینچی دارد. پورت آ یو ایکس ندارد! پورت یو اس بی دارد. حداکثر قدرت صدای خروجی آن ۴۴۰ وات است. قیمت این کالا، ده میلیون و چهارصد هزار تومان است.

خرید گران‌ترین ضبط خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.