خرید ظرف برنج

0

میلیون ها لیتر برای تولید یک کیلو برنج مصرف می شود و منابع زیادی از جمله آب، خاک و سموم شیمیایی برای تولید برنج استفاده می شود. با توجه به اینکه مردم ایران جزو ملتهایی هستند که سرانه ی مصرف برنج آنها بالا است؛ لازم است اصول نگهداری از برنج را بدانند و آن را در وسیله های مناسب نگهداری کنند. یکی از وسیله های مناسب برای نگهداری برنج، ظرف برنج است که شما می توانید برنج های خود را درون آن نگهداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید

کدام ظرف برنج را انتخاب کنم؟

کدام ظرف برنج را انتخاب کنم؟

گنجایش : اولین موردی که باید برای خرید ظرف برنج در نظر بگیرید؛ گنجایش و حجم آن است. گنجایش ظرف با لیتر اندازه گیری می شود. معمولا اندازه ی ظرف از ۵ تا ۱۰ کیلوگرم است. اگر فضای آشپزخانه ی شما کوچک است از خرید ظرفی بزرگ و جا گیر خودداری کنید.

جنس : ظرف برنج با جنس های مختلفی وارد بازار می شود. جنس استیل به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی،استحکام بالا، عدم جذب آلودگی و میکروب انتخاب بسیار مناسبی می باشد. جنس پلاستیک در انواع و رنگ های بسیار متنوع در بازار وجود دارد، ولی استحکام جنس استیل را ندارد و زود خراب می شوند. در خرید این نوع از ظرف ها دقت کنید که از پلاستیک مرغوب برای تولید ظرف استفاده شده است. همچنین قیمت ظرف برنج استیل از ظرف پلاستیکی بالاتر است. در برخی از مدل ها ظرف برنج دوجداره است به این صورت که در داخل از پلاستیک و بیرون از فلز ساخته شده است.

مشاهده قیمت و خرید

خرید ظرف برنج

  • از خرید ظرفی که درپوش ندارد و یا درب ظرف به خوبی بسته نمیشود خودداری کنید. چرا که درب های نیمه باز موجب جمع شدن حشرات و سوسک می شود.
  • به هیچ وجه ظرف برنج مخصوصا ظرف پلاستیکی و شیشه ای را جلوی خورشید نگهداری نکنید.
  • پس از خالی شدن ظرف آن را کامل شست و شو دهید تا از آفت زدن برنج جلوگیری کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.