خرید فن کویل

0

استفاده از تهویه هوای خانگی یا فن کویل این روزها رواج بسیاری پیدا کرده و وارد گوشه گوشه زندگی روزمره مردم شده است. به طوری که واحد فن کوئل در دستگاه ترمینال سیستم تهویه مطبوع مرکزی، در بسیاری از مکان های عمومی استفاده می شود. اما چگونه می توان فن کویل بهتری را با توجه به نیازهای مختلف و نقشه های ساختمانی خریداری کرد؟ سیستم های فن کوئل دو نوع اصلی دارند: کنترل در کنار هوا یا در کنار آب که در ادامه بحث خواهد شد…

مشاهده قیمت و خرید

ساختار یک فن کویل مناسب

ساختار یک فن کویل مناسب

  • ظرفیت خنک کننده : فن کویل با توجه به بار سرد آن انتخاب می شود. اما باید توجه داشت که حالت های مختلف تأمین هوای تازه، منجر به ایجاد بار متفاوتی از بار سرد فن کوئل می شود.
  • سطح صدا: این یکی از اصلی ترین عواملی است که نیاز به توجه جدی دارد. البته از دیگر عوامل تأثیرگذار بر میزان صدا می توان به ارتفاع سقف ، نوع ساخت سقف ، آکوستیک عمومی اتاق و نحوه ایمن سازی و قرارگیری فن کوئل اشاره کرد. توجه کنید از آنجا که منطقه بالای سقف کاذب به عنوان پلنوم هوای برگشتی مشترک با مجاری نزدیک به ورودی فن کوئل استفاده می شود، ورودی فن کوئل معمولاً بدون هیچ گونه میرایی اضافی به منطقه مطبوع باز است. در این موارد، یک پلنوم ورودی مخصوص فن کویل طراحی می شود تا امکان جدا کردن فیلتر را فراهم کند
  • حجم هوا و فشار استاتیکی خارجی: میزان هوا ، افت فشار و میزان سر و صدا باید نسبت به سرعت فن مشخص شود. از آنجا که نویز تابعی از حجم هوا و فشار استاتیک خارجی است، اینها مقادیر قطعی هستند به علاوه سرعت فن بسته به نوع و ساخت پروانه / موتور متغیر است.
  • درجه حرارت هوای خروجی (لامپ خشک و مرطوب): ظرفیت خنک کننده و یا گرمایشی هر فن کوئل توسط تأمین کننده با استفاده از بار داده شده بیان می شود.
  • سرمایش و گرمایش: ممکن است نیاز به یک سیستم گرمایش/ سرمایش، فقط گرمایش یا فقط سرمایش باشد.
  • میزان جریان آب: تولید کننده فن کویل، میزان جریان آب و افت فشار مورد نیاز را در دفترچه راهنما ارائه می دهد.
  • درجه حرارت آب: دمای آب مستقیماً روی دمای کلی واحد فن کوئل تأثیر می گذارد.
  • نوع سیستم کنترل: نوع سیستم کنترل استفاده شده به طور مستقیم میزان عملکرد واحدهای فن کوئل را تعیین می کند که سه نوع اصلی آنالوگ، دیجیتال و BMS وجود دارد.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.