خرید قلاده سگ

0

همواره یکی از وسایل لازم برای نگهداری سگ چه سگ خانگی یا سک های نگهبان گله داشتن یک قلاده برای آن می باشد.
در کل سگ ها به دو نوع سگ با هیکل و جثه بزرگ و کوچک که بزرگان برای نگهبانی و کوچک معمولا برای خانگی است تقسیم میشوند.

مشاهده قیمت و خرید

چرا قلاده سگ

چرا قلاده سگ

سگ حیوانی کنجکاو هست و به همین منظور ممکن است در خیابان یا محیط اطراف خود به هرجا سرک بکشد به همین منظور داشتن یک قلاده برای کنترل آن ضروری است.
یکی دیگر از کاربرد های قلاده برای آموش سگ می باشد. اگر شما تازه یک توله سگ یا سگی را گرفته باشید باید توجه داشته باشید که آموزش آن با توجه به معیار های شما نیازمند یک قلاده می باشد.
داشتن یک قلاده با اطلاعاتی همچون: شماره ، آدرس ، نام و… سگ می تواند از گم شدن یا در بدترین حالت گم شدن طولانی مدت جلوگیری کند.

مشاهده قیمت و خرید

انواع قلاده سگ

قلاده کتفی سگ

سگ ها با این قلاده احساس آزادی بیشتری میکند زیرا به بدن سگ بسته میشود و این قلاده برای آموزش سگ مناسب نیست.

قلاده کمری سگ

این قلاده با توجه به نوع ساخت آن با کشش زیاد باعث اذیت سگ نمیشود و بیشتر برای سگ های بزرگ مناسب است. برخی از این قلاده ها به دلیل داشتن رنگ شب رنگ باعث میشود که در تاریکی مشکلی پیش نیاد.

قلاده گردنی

این معروف ترین قلاده می باشد و ویژگی این قلاده راحتی ، و امکان آموزش توله سگ ها ، مقرون به صرفه و از جنس های پارچه ، چرم و فلز و پلاستیک و… درست شده اند.

قلاده آموزشی

این برای آموزش سگ بکار میورد و معمولا برای مربیان مناسب است.

قلاده ضد پارس

این قلاده برای رفع عادت پارس سگ ها بکار میورد و یک نوع قلاده آموزشی نیز محسوب میشود.
قلاده زنجیری و مقاوم هم برای سگ های نگهبان و گله مناسب می باشد.
قلاده های زیبا و تزیینی هم برای سگ های خانگی مناسب می باشد.
برای خرید یک قلاده به نکاتی از جمله جنس ، نوع سگ ، اندازه قلاده ، راحتی سگ در قلاده ، شب رنگ بودن قلاده و… توجه کنید.
در کل خرید یک قلاده برای دارندگان انواع سگ امری ضروری می باشد و میتواند از بروز کوچک و حتی مهم جلوگیری کند.

قیمت قلاده سگ

قیمت قلاده سگ حدودا بین ۱۰ تا ۸۰۰ ت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

خرید بهترین قلاده سگ چگونه انجام می‌شود؟

اگر به تازگی وارد دنیای داشتن سگ شده‌اید، ممکن است هنگام انتخاب اولین قلاده سگ برای حیوان خانگی جدید خود دچار سردرگمی شوید. پس از خرید غذای سگ شاید دومین دغدغه مهم برای هر شخصی که دارای سگ خانگی است، خرید قلاده سگ خانگی باشد.

گزینه‌های زیادی وجود دارد مانند برند، طرح، جنس و… بنابراین چگونه می‌توانید بهترین قلاده را برای سگ خود انتخاب کنید؟

در وهله اول به یاد داشته باشید که وسیله‌های مورد نیاز در هر سگ، متفاوت است. یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب بهترین قلاده سگ، بررسی کیفیت قلاده‌های موجود در بازار است.

انتخاب مدل قلاده چگونه است؟

توصیه می‌کنیم که ابتدا مدل قلاده را در نظر بگیرید. شما هستید که باید نحوه استفاده از آن را مشخص کنید. آیا قرار است که به صورت روزانه از آن استفاده کنید یا قرار است که برای آموزش یا برای پیاده وری آن را به کار ببرید. همینطور نوع نیاز سگ خودتان را هم در نظر بگیرید.

در اینجا به معرفی موارد پایه‌ای از سبک‌های اصلی قلاده سگ می‌پردازیم؛ این توضیحات می‌تواند در انتخاب بهترین قلاده به شما کمک کند:

قلاده کمربندی 

این قلاده سگ دارای یک سگک سبک استیل است که سوراخ‌هایی برای تنظیم اندازه در آن قرار داده شده است و خیلی شبیه به کمربندهایی است که ما استفاد می‌کنیم.

این مدل برای سگ‌هایی که همیشه قلاده به گردن دارند، خیلی مناسب است؛ چراکه دوام بالایی دارند و به راحتی خراب نمی‌شوند. جنس آنها معمولا چرمی است یا از مواد خیلی محکمی ساخته شده‌اند.

قلاده سگک دار

این قلاده دارای سگک فلزی یا پلاستیکی است. قلاده آسان بازشو یک بخش نر و مادگی دارد که داخل هم چفت می‌شود. به طور کلی بسیار محکم‌اند و با فشرده شدن از دو طرف به راحتی باز خواهد شد.

قلاده ایمن یا حلقه در وسط

این سبک از قلاده برای سگ‌های شکاری یا سگ‌هایی که مساحت بیشتری برای دویدن دارند، رایج است. قلاده ایمنی دارای حلقه‌ای به شکل O است که تقریباً در نیمۀ بین هر بخش انتهایی درون قلاده قرار دارد.

این حلقه O در آنجا قرار دارد تا یک نقطه محوری اضافی را روی قلاده فراهم کند. به این ترتیب، اگر قلاده سگ شما روی یک شاخه، یک سنگ یا هر چیز دیگر گیر کند، قلاده باز می‌شود و او را خفه نمی‌کند.

قلاده سگ مارتینگاله (Martingale)

قلاده سگ مارتینگاله برای سگ‌هایی که از قلاده خود زیاد خارج می‌شوند یا نیاز به تمرین بیشتری دارند، مناسب است. این نوع قلاده به صاحب سگ اجازه کنترل بیشتری می‌دهد.

قلاده مهارکننده

در حالی که از نظر فنی جزء قلاده‌ها محسوب نمی‌شود، اما می‌تواند گزینه مناسبی برای دوست پشمالوی شما باشد. اگر سگی دارید که زور زیادی دارد و با فشار زیادی حرکت می‌کند یا گردن ظریفی دارد، این نوع قلاده گزینه مناسبی برای پیاده روی است.

در این حالت فشار به جای اینکه به گردن سگ وارد شود، به سینه سگ او وارد می‌شود، بنابراین کنترل آنها و جلوگیری از صدمه به او بسیار ساده‌تر است.

انتخاب جنس قلاده چگونه انجام می‌شود؟

اگر مدل بهترین قلاده سگ خودتان را انتخاب کردید، زمان آن رسیده که جنس قلاده را انتخاب کنید. ممکن است به دنبال ظاهر باشید یا ممکن است به دنبال دوام آن باشید. در اینجا به معرفی مواد تشکیل دهنده قلاده خواهیم پرداخت:

نایلون

نایلون یکی از رایج‌ترین مواد برای ساخت قلاده سگ است. معمولاً ارزان‌تر از سایر گزینه‌ها است و قدرت انتخاب بالایی از رنگ و طرح به شما می‌دهد. همچنین منعطف است، بنابراین گزینه‌ای عالی برای سگ‌های کوچکتر یا سگ‌هایی با پوستی ظریف و حساس است.

با این حال، نایلون ماده مناسب برای هر سگ نیست. اگر سگی دارید که زمان زیادی را در بیرون می‌گذراند یا تمام مدت خیس می‌شود، قلاده‌های نایلونی با گذشت زمان می‌توانند خیلی بد بو شوند. آنها همچنین معمولا به اندازه سایر مواد محکم مانند بیوتان ضد آب یا چرم دوام ندارند.

اگر قلاده نایلونی را دوست دارید، اما سگ شما حساسیت به نایلون دارد، می‌توانید انواع پارچه‌ای آن را پیدا کنید که از پنبه ساخته شده است.

قلاده‌های پارچه‌ای ویژگی‌های مشترک زیادی با نوع نایلونی آن دارند، اما معمولاً فقط مرکز نایلونی دارند بنابراین هیچ کدام از آنها با پوست سگ شما به طور مستقیم در ارتباط نیست.

بیوتان ضد آب

این ماده پلی استر با پوشش اورتان و وینیل است که تقریبا مانند قلاده چرم مصنوعی است. نه تنها به نظر می‌رسد که یک گزینه عالی و در رنگ‌ها و الگوهای موجود است (حتی کاموا) بلکه بسیار با دوام است. این مدل می‌تواند آب، بو و تغییرات شدید درجه حرارت را در خود نگه دارد و اجازه ندهد که سگ شما بوی بدی بدهد. این ماده برای سگ‌های فعال به‌خصوص نژادهای آب دوست بسیار مناسب است.

چرم

چرم، سنتی و قدیمی‌ترین نوع قلاده است. قلاده چرمی حسی بسیار فاخر و کلاسیک را در مورد سگی که قلاده چرمی دارد، القا می‌کند. اما تنها ظاهری زیبا ویژگی اصلی چرم نیست، بلکه مواد موجود در آن موجب دوام بالای قلاده خواهد شد. همچنین چربی طبیعی تولید شده از بدن سگ موجب می‌شود تا چرم موجود در قلاده همیشه نرم بماند.

چگونه قلاده جدید سگ خود را شخصی کنید

بهترین راه برای انجام این کار بدون توجه به سبک یا جنس قلاده، این است که اطمینان حاصل کنید آن را با مهم‌ترین اطلاعات خود شخصی می‌کنید. با حکاکی، گلدوزی یا نقش برجسته، اطلاعات تماس خود را روی قلاده ثبت کنید.

نحوه خرید بهترین قلاده سگ

از فروشگاه لوازم حیوان خانگی نزدیک خود دیدن کنید.

برای خرید می‌توانید به نزدیک‌ترین فروشگاه محصولات مخصوص حیوانات مراجعه کنید. بیشتر این فروشگاه‌ها طیف گسترده‌ای از قلاده‌ها را در سبک‌ها و جنس‌های مختلف ارائه می‌دهند. بازدید از فروشگاه حیوان خانگی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از کارمندان بپرسید که کدام قلاده‌ها محبوب هستند و کدام را توصیه می‌کنند.

از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید کنید.

فروشندگان زیادی به صورت آنلاین وجود دارند که طیف وسیعی از گزینه‌ها و قیمت‌ها را ارائه می‌دهند. خرید آنلاین قلاده به شما این امکان را می‌دهد تا تجربیات کاربر و بررسی محصولات را مشاهده کنید تا با مقایسه انواع مختلف، بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را بخرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.